Jak założyć bloga?

Heej :)
Wiem,dawno już nie pisałam ale nie miałam za bardzo pomysłu :/
Dobra,dziś pokażę wam jak założyć bloga na blogerze.
1.Logujemy się na blogera
2.Klikamy "nowy blog"
3.Wpisujemy tytuł,adres i wybieramy początkowy szablon.
4.Gotowe :)

Teraz omówię poszczególne przyciski dostępne twórcy bloga lub administratorowi.

Czarny-to klikamy jak chcemy napisać post(notke)
Czerwony-taka jakby strona główna
Żółty-tu możemy sprawdzić nasze posty bez potrzeby sprawdzania bloga
Niebieski-to takie jakby dodatkowe strony na naszym blogu
Zielony-tu można sprawdzić komentarze
Brązowy-tu dodajemy gadżety
Fioletowy-tu zmieniamy tło
Pomarańczowy-tu można dodać innych redaktorów
To co nie ma koloru to jest najwyraxniej nie ważne bo nigdy tam nie zaglądałam ;-;

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Po.1 Jest wiele rzeczy, których zapomniałaś. Po.2 Naprawdę nigdy nie weszłaś w statystykę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1.To napisz lepszy post gdzie ich nie zapomnisz Po 2.Tak i co masz z tym problem?Bo ja nie bardzo

      Usuń
  2. Dzięki :) Dzięki tobie dowiedziałam się jak założyć bloga . PS. supeeeeer bloooog ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images