Facebook

Tak wiem,dziś niedziela,nie moja kolej ale hej;nikt nie pisze ;) Miało być do 26.12 a jest dziś 29.12 więc sobie myślę "a gdyby napisać w końcu jakiś post"?Więc piszę :)
Dziś opowiem Wam o FB.Nie jak zmienić tło itp. tylko ogólnie.
Dziś taki post w postaci pytań c:

Co to facebook?
FB to strona społecznościowa gdzie można gadać ze znajomymi(z klasy,podwórka,szkoły...)lub kogoś poznać.
Na co uważać skoro można kogoś poznać?
No ja nie powiem że to źle ale dla bezpieczeństwa nie podawać mu adresu.Trzeba uważać co daje się w profilowe.Ja uważam że dawanie swojego prawdziwego zdjęcia to błąd.
A w nazwie opłaca się dawać prawdziwe imię?
To pytanie bez sensu xD Ja mam na FB Adzia K*********   zamiast Agata K******** ale to zalezy od nas czy chcemy taką "inną" nazwę czy normalną.
Do czego służy Facebook?
Głównie do tego co Skype.Jego podstawowa funkcja to możliwość rozmawiania z innymi.Ale są też różne gry społeczne.Niektórzy wstawiają tam tzw. "sweet focie"
Jaka jest historia Facebook'a?
 
Projekt został uruchomiony 4 lutego 2004 na Uniwersytecie Harvarda (w stanie Massachusetts) i był początkowo przeznaczony przede wszystkim dla uczniów szkół średnich i studentów szkół wyższych (college’ów, uniwersytetów). Jego głównym autorem jest Mark Zuckerberg (obecnie pełni on funkcję CEO). Serwis zatrudnia ok. 1000 pracowników (stan na sierpień 2009)[3]. Planowane przychody przekroczą 150 mln USD (2008)[4]. We wrześniu 2009 założyciel Facebooka poinformował na swoim blogu, że Facebook po raz pierwszy przestał przynosić straty i zaczął pokrywać swoje koszty operacyjne oraz inwestycje w nowe serwery.
W marcu 2008 autor portalu, 23-letni Mark Zuckerberg, plasując się na 735. miejscu rankingu Forbesa zestawiającego najbogatszych ludzi świata, został najmłodszym miliarderem świata (1,5 mld USD)[4][5].
W październiku 2010 na ekrany kin wszedł film The Social Network ukazujący historię portalu Facebook (pierwotnie TheFacebook) i jego założycieli. W zakończeniu filmu podano szacunkową wartość portalu i wynosiła ona 25 miliardów dolarów.
18 maja 2012 roku Facebook jako firma pojawił się po raz pierwszy na amerykańskiej giełdzie NASDAQ, stając się najwyżej wycenianą w dniu debiutu spółką giełdową w historii[6]. Szacunki dotyczące wartości serwisu okazały się jednak mocno przesadzone, gdyż oczekiwania inwestorów były zbyt duże w stosunku do realnych możliwości serwisu[7].
Jak nie chce ci się czytać to masz skróconą wersje:
Data powstania:4 lutego 2004 r.
Autorzy: 
 Mark Zuckerberg Chris Hughes Dustin Moskovitz Eduardo Saverin
Strona pierwotnie stworzona dla studentów
Pierwsza nazwa: TheFacebook

OK to na tyle bo musze już lecieć ;)
Mam nadzieje że Abieska nie nakrzyczy za to że trochę skopiowałam ;c

Ps.Samba jak widzisz nie odeszłam bo gdybym to zrobiła to bym się usuneła jak Julia z bloga Abieski.Więc ogarnij się i nie pisz bzdur -.-

 chomik080

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Przepraszam, ale w moim poście gdy dodawałam grafik mowa było o tym, że jeśli to nie Twój dzień pisania, to nie pisz, okey? Dla informacji nie mogę pisać po południu tylko pod wieczór i to nie znaczy, że już bym nie napisała posta -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przepraszam że napisałam post bo nie wiedziałam że pani wielka samba napisze dopiero wieczorem -.-

      Usuń
    2. Ale wiesz że każdy ma swój dzień do pisania postów! I nie chcę abyś nazywała mnie jak dorosłą osobę która nie wie co robi! Sorry, ale wiem co robię i tylko przypomniałam Ci ale jak widać nie rozumiesz bo mnie ciągle olewasz. To samo uważa Abi !

      Usuń
    3. Ja rozumiem Sambę, nie twój dzień - nie pisz. To takie trudne???

      Usuń
  2. A ty Melody nie wtrącaj się -.-
    Boże napisałam sobie post o jeden dzień później i taka afera to po pierwsze,a jak Daniel pisał w nie swoje dni to nikt uwagi nie zwracał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo mu nie pasowało! Ty nawet nie napisałaś że ci nie pasuje i czy możesz napisac w inny dzień, tylko mnie ciągle olewasz i nie traktujesz serio !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówisz , że mam się ogarnąć - sama to zrób bo wcześniej tylko się żaliłaś i robiłaś przerwę bo nie masz pomysłu na posty! A prawda jest taka, że jestes arogancka i nie miła jeśli ktos Cię upomni !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, Daniel nie pisał w poście, że nikt nie piszę, jak sam nie pisał w dni które mu nie pasowały. Więc, może po prostu ustąpisz? Nie warto się kłócić, bo to nie świadczy dobrze o tobie, Andzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek napisałam "N". A ty robisz z tego taka aferę, że. . Po prostu pomyliłam się, i tyle. Jestem człowiekiem , nie robotem -,-

      Usuń
  6. A ty Samba masz same problemy! Mam cie dość!-.-
    Sama to ciągniesz i myślisz że jesteś taka dorosła.Ogarnijcie się,to jeden post a robicie afere jakbym kogoś zabiła -.-
    Dobrze że Abieska ma troche oleju w głowie i jest wyrozumiała.

    OdpowiedzUsuń
  7. JEZU OGARNIJCIE SIE IDIOTKI.NAPISALA RAZ W NIE SWUJ DZIEN I TAKI KLOPOT
    JESTESCIE GLUPIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Really? Najpierw na moim blogu, a teraz tu? -.-. Boże, już mnie głowa boli od czytania Waszych cholernych kłótni. Nie olewam chomik080. Nie jestem po niczyjej stronie. Chcę, by znowu było jak dawniej. Czy nie było fajnie? A teraz ogarnijcie 4 litery! -.-. Tak trudno powiedzieć "przepraszam"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wystarczy powiedzieć "przepraszam" i pisać w swoje dni!

      Usuń
  9. Ja mam przeprosić?Za co?!
    Może za to że NIE JA zaczełam te kłutnie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie macie przeprosić za kłótnie -.-. To jest WASZA wina, a nie tylko jednej z Was. chomik napisała w nie swój dzień, a samba zaczęła się jeszcze przed tym z nią kłócić. Mam dość atmosfery kłótni. Niedługo chyba się usunę z tego bloga i będę mieć wszystko gdzieś, bo ta sytuacja jest naprawdę denerwująca i nie tylko Wy przy niej cierpicie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Winna jest Samba i chomik. A z resztą , czy to ważne? Po prostu się przeproście i odłóżcie tą sprawę w kąt.

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images