"What the fox say?!"

 Hey! Słyszeliście już nową piosenkę......What Does the Fox Say? Dzisiaj zajmiemy się jej recenzją. To jest taka pierwsza recenzja na tym blogu, więc muszę Wam wszystko wytłumaczyć ;3. Będę brała pod uwagę takie rzeczy jak:

  • tekst
  • muzyka
  • teledysk
  • cel
 Za wszystko będzie można zdobyć 40 pkt., ale nwm. czy to nie ulegnie zmianie. ;/. Oprócz tego na końcu postu będzie się znajdowało coś takiego jak podsumowanie.  Tam w skrócie opisze wszystkie oceny. No to zaczynajmy!
Tekst
Tekst jest łatwy do zapamiętania, śmieszny, ale również banalny i dziecinny ;/. Znajdziemy w nim takie zdania:Pies robi "hau"Kot robi "miau"Ptak robi "ćwir"a myszka robi "pii"Krowa robi "muu"Żaba robi "kum"a słoń robi "tuuut"Kaczka robi "kwa"rybka robi "bulbul"a foka "ou ou ou" Tekst jest dziwny. Wydaję się być pisany szybko i trochę bez przemyśleń, ale może właśnie o to chodziło? Fajną rzeczą w tym wszystkim jest zauważenie tego, że lisy nie wydają dźwięków (?). Moja ocena to: 7/10
 

Muzyka
Muzyka rytmiczna i energiczna. Ona nadaję całej piosence kształt. Nie mam uwag. Moja ocena to: 10/10.


Teledysk
Śmieszny - nie potrzeba więcej przymiotników, by ocenić ten teledysk.. Najbardziej mi się podobał  moment gdy leciała 1 zwrotka  i wychodzili ludzie przebrani za różne zwierzęta. Świetna stylizacja! Niestety temu  teledysku  brakuje tego czegoś. Moja ocena to: 9/10
Cel

 Można się tylko domyślać o co chodziło autorowi tej piosenki. Niewątpliwe jest to, że na pewno nie planował niczego złego ;).  Moje teorie są różne. Nie lubię gdy się nie można domyślić o co chodzi. Dlatego moja ocena to: 6/10

SUMA:  32/40 pkt.

PODSUMOWANIE:

Tekst dziecinny, ale muzyka potrafi czynić cuda. Teledysk - dopracowany, świetne stylizacje, ale czegoś mu brakuje. Cel - nie do określenia. Niewątpliwie to będzie hit (już jest!).

 Wiem, idealne to nie jest ;/. To moja pierwsza recenzja czegokolwiek. Mam nadzieję, że nast. będą lepsze :). Byee. ;*

P.s. Czy jakiś redaktor ma ochotę na zamianę dni? W środy nie mam za bardzo możliwości na pisanie. mam zajęcia pozalekcyjne, itp. Chętnie się wymienię. Interesują mnie takie dni jak wtorek, czwartek lub piątek :). 


You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images