Violetta

Cześć.
Ostatnio Violetta stała się bardzo popularna.
Dlaczego?
Violetta ma ciekawe piosenki oraz filmy, które lecą na Disney Chanel.
Niektórzy, a nawet dość sporo osób jej nienawidzi.
Nie wiem dlaczego.
Może jej zazdroszczą?
Może sami nie wiedzą o co im chodzi?
Albo po prostu nie podobają się jej piosenki?

Dobra, pokażę kilka jej piosenek i filmów.

W tym filmie podoba mi się muzyka.
Podoba mi się też jak oni tańczą.

Pojedynek Violetty i Ludmiły.
Kto dla was lepiej śpiewa?
Dla mnie Violetta . :*

Okej, starczy.
Napiszę teraz coś o jej filmie.
Odcinków jest już 160!
Kraj produkcji to Argentyna.

Opiszę teraz Violettę.
Violetta to nastolatka.
Ma talent do śpiewania, choć nie potrafi tego zrozumieć.
Krótko mówić jest nieświadoma, że ma wielki talent.
Jej matka nie żyje.
Chyba jej matka zgineła 5 lat temu, ale dokładnie nie wiem ;/

Jej ojciec pozwala jej tylko grać na pianinie.
Po wypadku jej matki Violetta przenosi się do Madrytu :)

Ok, nie mam za dużo czasu, paa ;)


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Nie lubie Violetty.Dla mnie to kolejny serial o biednej dziewczynie która ładnie śpiewa i ma wszystko co najlepsze.Ma te problemy miłosne bo jej ukochany wyjechał :( No tragedia -.- Kolejny film w stylu tych hiszpańskich seriali albo "mody na sukces" blee...Ale rozumiem,niektórzy lubią takie dziewczęce klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za tym nie przepadam, ale zniosę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat to lubię. Zgadzam się z chomikiem tez tak uważam ale świetne uczuciiowe i przemyślane teksty piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to może ja coś powiem? XD Nie oglądam tego nie będę oglądać.

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images