Statystyka : październik ; GRAFIK PISANIA !

  Witajcie!
 Dziś ogłoszę wiadomości bloga  i  grafik pisania postów/notek dla redaktorów. Ale dlatego, że skończył nam sie miesiąc przedstawię statystykę. Jest bardzo ujmująca i myslę, że wszystkich nas ucieszy.
 Zacznijmy od dni, od 5 października do 3 listopada:

Najwięcej miłośników naszego bloga odwiedzono 19 października i było aż 211 wyświetleń!
A to było przy postach :

 Teraz z jakich najwięcej przeglądarek . A obok tego diagram.




Najwięcej gości mamy z naszej ukochanej Polski. Oczywiście tak samo jak Polsce cenimy innych zagranicznych gości, bo wszyscy są dla nas ważni :*

Informacje bloga:

  1. Ostatnio zastanawiam się czy może zmienić wygląd bloga. Dlatego dodałam ankietę abyście sami wybrali. I przepraszam Was  > najbardziej ja < że trochę "nękamy" Was tymi ankietami. Ale musicie zrozumieć. Blog staje się popularniejszy i chcę abyście mieli trochę wpływu co się dzieje na nim.
  2.  Myślę, że wszyscy się cieszą z tego, że po długich namysłach, Daniel wrócił do załogi bloga
  3.  A więc : nowe menu rozwijane będzie dopiero zrobione w grudniu. Osttanio duzo piszemy instrukcji i nie chce co chwila zmieniać, bo wezła nowa instrukcja.
  4. Wszyscy cieszymy się z naszych okrągłych 6 000 wyswietlen i mamy nadzieję, że dojdzie do siedmiu :D
  5. Poniżej napisze grafik  oto prośba do redaktorów :
Zaraz zapoznacie się >wszyscy nie tylko redaktorzy< z grafikiem. I np. ja pisze we wtorek. I jeśl nie mogę napisać we wtorek, bo coś mi wypadło to nie pisze w środę - bo ktoś inny w nią pisze. Pierwsza Wasza zasada uczestniczenia tu to szanowanie się. Nie chcemy wraz z Abi abyście mieli do sb nienawiść : "A bo ona napisała w mój dzień". To był przykład. I jeśli wypadło mi  we wtorek. Czekam na moją kolej a nie wpycham się w miejsce innego. 

Poniedziałek : Daniel, Dusia
Wtorek : Samba xd
Środa: chomik080, Abi
Czwartek: Daniel
Piątek: Dusia
Sobota:chomk080, Abi
Niedziela : Samba xd

Jeśli Ty redaktorze masz do tego zastrzeżenia napisz mi na MSP, np, jeśli Ci nie pasuje w ten dzień zamienie Ci. Jeśli większości nie będzie pasowało będzie kolejna zmiana grafiku. Grafik obowiązuje od 4 listopada do > na okres próbny< 10 listopada.
Dziękuje za przeczytanie i przyszłe zastosowanie ;)
By Samba xd



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Koniec jest dla trochę niezrozumiały | PandaDominika1

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images