Ściągara?

 Hey!
 Dziś temat nie zaciekawy dla mnie i dość krótki, ponieważ późno wróciłam ze szkoły i jeszcze lekcje. A zanim to kilkanaście dni temu na blogu (nie w poście) dałam informację, że zakładam nowego bloga. Będzie on prowadzony z moimi przyjaciółkami. O CZYM BĘDZIE? Opisujemy tam opowiadania, scenariusze i opisy z naszych codziennych dni. Nie wiem dokładnie kiedy blog powstanie ale mam nadzieję, że niedługo ;)
 A teraz temat Ściągara?. Tak osttanio będąc na MSP, zauważyłam ,że pewna dziewczyna na na swojej tablicy CTR napisała adres swojego bloga, którego prowadzi z koleżanką. No i co z tego?
 Otóż, adres bloga jest moim zdaniem sciągnięty przez nas adres bloga. Zobaczcie :

gadamy-o-wszystkim.blogspot.com
nasz adres bloga

A teraz :

msp-gadamy-o-wszystkim.blogspot.com
blog tej dziewczyny


 Widać różnicę? Chyba a raczej na pewno -,- Moim zdaniem jeśli ktos tak postępuje to dlatego, że sam nie umie dobrej nazwy wymyślić. Właśnie, pewnie niektórzy pewnie myślą, że to nic ale postawcie sie w mojej sytuacji! Wymyślasz fajną nazwę a zaraz ktoś musi to ściągnąć!
 Jeśli chcecie to skomentować to napiszcie coś w komentarzach. A ja obiecuję, że znajdę tą osobę, która stworzyła podobną nazwę bloga. Spoko, nie bójcie się, będę działać spokojnie XD
 To pa ;)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. No ja bym się nie źle wkurzyła jakby ktoś ściągnął nazwe mojego bloga ;-; ide je hejtowac xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale blog ;-; (Oczywiście ten ściągnięty) Nie odróżnia fotomontażu od prawdziwego ctr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kto to, jak dorwe to... ._.
    PandaDominika1
    (kto mówi na mnie Panda jest dziwny c; )

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images