Pet Party

Hej! Tu Daniel. Chcę przeprosić za całe zamieszanie z odejściem. Nie wiedziałem, że mnie lubicie. Abym czasem w to nie wątpił zostaw miły komentarz chociażby z anonima.  A jak się nie podoba to zostaw dla siebie. Jak nie chcesz komentować to skorzystaj z reakcji. To tyle, zacznę opis.
Pet Party to gra w której opiekujemy się swoim pupilkiem. Nie ma takiej strony jak np. msp. Jest ona np. na gry.pl czy na nk.pl.. Ja gram na nk.pl. Mam tam 14 poziom. Pokażę Wam mojego pupilka.


Słodki jak mufinka ;3 Jest to wampir. Ale do rzeczy. W grze karmimy naszego podopiecznego, czyścimy i bawimy się z nim szczotką. W grze są dwie waluty; szafiry i monety.
Domyślasz się pewnie, że lepszą są szafiry. Jak tak to dobrze.
 Monety zdobywamy:
- Bawiąc się na placu zabaw,
- Sprzątając śmieci pupila,
- Czasem jak wciśniemy w pupilka z złotym wykrzyknikiem da nam 3 monety, lub jedną ukradnie
Szafiry zdobywamy:
- Jak wchodzimy przez tydzień pod rząd,
- Kupując za prawdziwe pieniądze.

Mamy jeszcze jeden sposób na obie waluty. Jak nie wchodzimy długo i mamy 10+ lvl otrzymujemy od 5 do 10 szafirów i od 25.000 do 50.000 monet. Co do monet to najlepszy sposób.

Lvl zdobywamy:
- Opiekując się naszym i znajomych pupilkami,
- Wysyłając Prezenty,
- Odwiedzając innych graczy.

Co można kupić za monety? Głównie wydajemy je na rzeczy do domu, jedzenie, szczotki i takie podobne. Szafiry mają jednak większą wartość. Są specjalne rzeczy w cenach od 1 do 1.000 diamentów. Za szafiry możemy kupić także rzeczy kosztujące monety. Ale to tylko drobnostka. Za tą cenną walutę można kupić... działkę! Normalnie mieszkamy nie wiadomo gdzie przez to inni gracze oprócz znajomych nie mogą do nas przychodzić. Działek jest 2.750. Odkupujemy je od innych graczy. Należy je sprzątać, co jest baaardzo opłacalne. Czyścimy codziennie i płaca nam za to 200 monet. Ja kiedyś miałem działkę. Zrobiłem sobie przerwę. Ponieważ nie odpowiadałem na prośbę o odkupienie przez 3 dni, automatycznie się sprzedała za cenę którą ja ją odkupiłem. Teraz czekam na odpowiedź innej osoby i mija jutro 3 dzień czyli chyba będę ją mieć :>. Działka przydaje się do handlów. Można napisać na forum Pet Party co oferujemy a co szukamy. Ja szukam obecnie tych dwóch rzeczy:



Mam do zaoferowania tyle rzeczy: 


































Wiele z nich to unikaty. Na przykład takie króliczek z gumową kaczuszką. Był za kupienie szafirów w dzień dziecka w 2012 roku. Nie które z nich dostałem w prezencie. Mógłbym je sprzedać z kasę i zrobię to jak już zdobędę dwa upragnione przedmioty :). Co daje tam lvl?

- Możliwość zdobycia więcej pokoi
- Od dziesiątego poziomu można się ożenić.

Co do ślubu to teraz wam powiem. Mój pupilek przedwczoraj wziął ślub. Aby do tego doszło trzeba zaprosił jakiegoś pupila do chodzenia. Jak ta osoba się zgodzi przy każdym zalogowaniu należy odwiedzać swoja drugą połówkę. Jak to się zrobi to leci 1% zażyłości. Jak osiągniemy 100% wysyłamy do naszej dziewczyny/chłopaka pierścionek. Jednak jest mała przeszkoda jak NIE odwiedzimy spadnie 1%. Jak damy specjalne serca dostajemy 2/3% zależy czy wybieramy serce za monety czy diamenty. Co do ślubu, osobie której otrzyma pierścień wyświetli się komunikat z gratulacjami i musi wybrać czy chce aby się ożenili. Jak wybierze NIE pierścień wraca do właściciela, a zażyłość spada do 0. Jak tak zażyłość znika i pojawiają się nowe poziomy - miłości. O nich powiem potem. Aby rozstać się potrzebna jest specjalna karta z magicznego sklepu za 2.000 monet.  Radzę używać jej rozważnie. Możemy tego potem żałować. A teraz powrót do poziomów miłości. Wbijamy je dając sobie prezenty,  karmieniem się nawzajem, bawieniem, czyszczeniem..  Zapomniałem powiedzieć, że odblokowujemy Miłosny Ogród gdy dojdzie do ślubu. I jest tam takie drzewo. Ono rośnie wtedy kiedy nasz poziom i trzeba do tego zbierać życzenia, które mogą dać nam znajomi. O tej grze dużo jeszcze mógłbym napisać, ale postanowiłem, że pokażę mój dom i kończę posta...


To mój salon... I moja druga połówka


This is moja sypialnia xD


Fajna łazienka co? Upiorna.. Tyle krwi..


A to jadalnia. Tu też upiorny klimat ale mniej się tu to odczuwa


A to sekretny pokój. Z racji na to, że jest sekretny to gdy na chwilę będę chciał się oderwać od krwi wchodzę tu ;)

Żegnam                                                                                                                                            Daniel 







You Might Also Like

1 komentarze

  1. Miałam konto na Pet Party (PP) ale wtedy miałam ten stary komputer
    a teraz mam nowy i po koncie.. szkoda. miało 16 (lub podobny)
    level i dużo FFAAAJJNNYYYCCHH rzeczy, teraz mam nowe, ale w
    porównianiu z tym to WIELKIE G ._.

    Pozdrawiam [PandaDominika1]

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images