Opowiadanie cz.2

Oto druga część opowiadania!

"Amy, i jej życie"

"Nagle zadzwonił telefon Amy. Jej mama odebrała i usłyszała krzyk"
Jej mama (Justy) natychmiast się rozłączyła. Chciała sprawdzić, kto
dzwonił ale nie było numeru. Puste miejsce.. Justy zapytała Amy o co 
chodzi. Ona powiedziała : 
-Mamo, to klątwa.. Ja, ja .. Kiedyś spotkałam Mickiego i on powiedział,
że mam 24 godziny, żeby przynieść 100 tys. złotych pod śmietnik , albo
inaczej umrę. Ja i cała moja rodzina..
Mama Amy  zrobiła wielkie oczy . Po czym odpowiedziała : 
-Ale kto to jest Micki ?!
Amy ledwo żyła, więc nie odpowiedziała. Justy była załamana. 
Po chwili Amy wydusiła z siebie :
-Mamo, to mój chłopak. Były chłopak.
Amy zamknęła oczy, jakby umierała, lecz ona tylko powoli zasypiała.
Jej mama rozmyślała czy to się dzieję naprawdę czy to tylko żart.
Przecież dwa dni temu żyła normalnie, nic się nie działo. 
Telefon dzwonił jak oszalały. Justy bezsilna rzuciła telefonem o ścianę.
Nagle Justy zaczęła się dziwnie zachowywać. Sprawa ją przerosła.
Zaczęła skakać po szpitalnych łóżkach, krzyczeć jak opętana.
Przybiegli lekarze i ....

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images