Opowiadanie cz.1

Hej, o to kolejny post. Więc tak :
-Będę pisać opowiadania, które SAMA WYMYŚLAM.
-Niedługo być może, zrobię konkurs.

Nom, więcej informacji nie mam.
Aha, chcę jeszcze powiedzieć, że nie będzie już instrukcji PhotoScape.


"Amy, i jej życie"
Amy, jak to zawsze, wstaje o 7:00 rano, idzie coś zjeść. Ale ten dzień nie był zwykłym dniem. Do Amy zadzwonił telefon. Ona odebrała i usłyszała:
-Potrzebuję twojej pomocy! RATUJ!
Amy znieruchomiała. 
Nie wiedziała jak się zachować. Czy płakać czy biec na pomoc.
Drżącym głosem odpowiedziała :
-A-a-ale o co chodzi ?
Nikt nie odpowiadał. Amy jeszcze raz zapytała :
-Ale o co chodzi ?
Nagle drzwi się zamknęły.
Amy odwróciła się, podbiegła do drzwi.
Niestety, były zamknięte. 
Zaczeła krzyczeć :
-Ratunku! Pomocy!
Usłyszała pukanie do drzwi. Ktoś pukał coraz mocniej.
Amy zaczeła coraz głośniej krzyczeć.
Poczuła ból. Czuła, że mdleje. W końcu była głodna, i zmęczona po tak długim waleniu w drzwi.
Nie słyszała nic. Gdy się obudziła była w szpitalu.
Obok niej stała jej mama, cała rozpłakana.
Amy nie mogła wydusić niczego z gardła.
Jej mama patrzyła osłupiona w nią.
Aż w końcu powiedziała :
-Córciu, jak się czujesz?
Ona nie wiedziała co powiedzieć, ale powiedziała :
-Mamo, gdzie ja jestem ?
Amy nic nie pamiętała. Wiedziała tylko, że tamtej nocy zadzwonił telefon.
Nagle zadzwonił telefon Amy.
To była ta sama osoba co wcześniej. Jej mama odebrała i usłyszała krzyk.


                                                        CDN.

Teraz kończymy z opowiadaniem. To był horror, który wymyśliłam na poczekaniu.
Nie mam zbytnio czasu na pisanie dłuższego opowiadania, więc następna część 
będzie dłuższa. 



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jeśli chodzi o ten konkurs... musisz najpierw mi i sambie zdradzić szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Myślę, jeszcze czy go w ogóle zrobię. ;) Jak już to oczywiście zdradzę.

      Usuń
  2. Kolejna osoba chce mi nie dać spać ;_;

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images