Moja płyta Lady Gagi...

Hej! Tak wiem, Abieska poruszała temat płyt, ale ja chcę powiedzieć o swojej. W tym celu przygotowałem dla was filmik. Jest mojego autorstwa. Wrzuciłem je z mojego nowego konta na youtube. Wrzucę go tutaj: (z mojego komputera):

video

Film w słabej jakości, słabo mnie słychać, ale ja nic z tym nie zrobię :/ A i tak, tak wiem jestem brzydki. Jak widzieliście płyta mi super opakowanie, w środku jest ulotka płyta z piorunem, a miejsce na płytę jest pokryte kryształami. Ostatnio zastanawiam się, dlaczego ludzie nienawidzą Gagi. Wypiszę powody które zauważyłem i dlaczego ludzie powinni ją lubić, albo chociaż mówić o niej normalnie.

Dlaczego według mnie jej nie lubią:

- Bo włożyła suknie z mięsa,
- Bo ma "dziwne" teledyski
- Bo farbuje włosy.

Teraz chcę coś powiedzieć:

- Czy wiesz, że Lady Gaga pierwsza nie założyła sukni z mięsa?
- Gwiazdy miewają gorsze teledyski!
- A twoje koleżanki, mama, ciocia nie farbują?

Co do sukni fakt, dziwna sprawa, ale ona nie była pierwsza. Nikt nie chcę "spróbować" posłuchać jej muzyki, a jest fantastyczna! No niestety te nowe są takie sobie, np. Aura, Born This Way, Applause. Ale są też fajne:
- Just Dance
W skrócie cały album który kupiłem. Ja już was żegnam. Idę się bawić Vegasem :> 
Żegnam - Daniel

PS. Abieska ma dzisiaj urodziny! Złóż życzenia!!! :)


You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images