Moda i uroda cz.2 - maseczki

Cześć. Przepraszam Was, że dzisiaj nie ma instrukcji PhotoScape..
Mam dzisiaj dużo lekcji i nie mam czasu, bo mam dużo zadane i muszę się pouczyć.

Ale dzisiaj nie nawalę.
W miarę możliwości staram się pisać zgodnie z grafikiem.
Okej, nie przedłużam.
Dzisiaj pogadamy o .. maseczkach na twarz :)
W końcu większość z nas użyje jej chociaż raz !

Co to jest maseczka?
Wątpie, że nie wiecie co to, ale i tak powiem! XD
Maseczka to "zabieg" stosowany na skórze, po to żeby
"odmłodzić skórę". Można ją też odżywić, zapobiec zmarszczką. itd.

Maseczki można zrobić samemu.
Jak ?
To jest maseczka na skórę szarą i zmęczoną!

1.Rozbij jedno jajko i oddziel żółtko od białka,
2. Ubij żółtko (możesz dodać trochę miodu i mąki)
Za pomocą wacika rozprowadź żółtko na całej twarzy,
Po 10-15 minutach zmyj maseczkę na przemian zimną i ciepłą wodą.

Dość prosty sposób. Wystarczy pięć minutek.
Wkleiłam to z internetu, bo jak już wspominałam mam mało czasu.

A teraz maseczka na twarz z trądzikiem!
1.Duże i twarde jabłko zetrzyj na tarce, dodać dwie łyżki stołowe miodu pszczelego i dokładnie wymieszać, dodać drobnych płatków owsianych (łyżkę lub dwie, jako zagęstnik ułatwiający utrzymanie maseczki na twarzy) i wymieszać!
2.Nałożyć maseczkę na twarz i pozostawić na 10-15 minut.
3.Zmyć twarz chłodną wodą.

Okej. To jest według mnie dłuższy sposób.

No dobra, lecę pa!


You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images