Moda i uroda cz.1 - Pękający lakier

Witaj zacny człowieku!
Znalazłam chwilkę czasu więc napiszę..

Po tytule można zauważyć, że będzie kilka postów o modzie i urodzie.!
Nie będę przedłużać, zaczynamy!

Tutaj będę doradzać i odradzać.
Taki jakby poradnik.

Dzisiaj pogadamy o Lakierach do paznokci.

Wiadomo - dużo osób lubi mieć pomalowane paznokcie.
Ale niestety w wielu szkołach podstawowych nie można.

Według mnie to bardzo fajnie wygląda.
Ja  najbardziej lubię lakiery, które pękają.
Pokażę jak zrobić takie paznokcie! ;D


Co potrzebujemy?
-Pękający lakier do paznokci,
-Zwykły lakier do paznokci (kolor jaki wam się podoba)
-Wacik.

Jak to zrobić?
Malujemy paznokcie zwykłym lakierem.
Czekamy około 5 minut, aż lakier wyschnie (chyba, że szybciej wyschnie).
Gdy lakier wysechł malujemy paznokcie pękającym lakierem.
Czekamy aż "popęka" i .... GOTOWE!
Jeżeli wyszliśmy za linię, wystarczy wacik!


Macie kilka focii :*

Taki piękny *-*  To chyba mój ulubiony <3


Zobaczcie jakie cudo <3 Mrrr....



Swweeeeeet :)



Jeżeli mieliście jakieś trudności lub coś macie filmik.
Ona wybrała moje ulubione kolorki.
Paaaaa.


Zobaczcie mam nowe logo ;D
I jak ?
Zrobiłam je z Glitery.pl!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Gdzi kupić ten pękający lakier?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam w Rossmanie. Może w jakimś kiosku?

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images