Bym dał nie jeden tytuł

Chcę najpierw poinformować, że tu NiebieskieSerce. CrazyDanio47 to mój nowy kanał na youtube i mail. Jeśli macie jakieś pomysły na posty możecie je wysłać na: crazydanio47@gmail.com. Pod koniec posta który wymyślił jeden z fanów piszę kto wpadł na pomysł. Postanowiłem wprowadzić do moich postów nowy pomysł. Wersje do słuchania, obejrzenia. Czyli np. Post zawiera tylko plik z moim głosem do odsłuchania. Chcę prosić Abieską/Sambę o ankietę w której można zaznaczyć czy pomysł się podoba czy też nie. Jak większość zdecyduje tak będzie. Teraz chcę powiedzieć dlaczego nie napisałem w czwartek. To nie była moja wina. Najpierw zawirusował mi się komputer. Poszedłem napisać notkę na brata kompa. Nic z tego. Zostały mi odebrane prawa. Zrozumiałem to, bo prosiłem na zmienienie prawa pisania na mój obecny mail. Wszedłem na pocztę i było zaproszenie, ale nieaktywne. Wydaję mi się, że Abieska weszła, wysłała, po wysłaniu Samba pomyślała: Kto to CrazyDanio47? Usunę go... Nie wiem czy tak było, ale to nie ważne. Koniec postu informacyjnego tylko chcę Wam powiedzieć, że robię remixy. Wystarczy, że wpiszecie w youtube: CrazyDanio47. Wyskoczy mój kanał. Teraz chcę wam podać pewną instrukcję, bo to był glównył cel tego posta.

Dzisiaj powiem jak dodać okładkę do piosenki. O co chodzi? O to:


Bez dodania okładki jest tu zwykła nutka. 

Krok 1: Pobierz program iTunes. Znajdziesz go do ściągnięcia wpisując w google iTunes Pl. Będzie to z oficjalnej strony apple. Program jest za darmo, jednak gdy chcemy zakupić piosenkę trzeba zapłacić.
Krok 2: Otwórz swoje Biblioteki (nie w iTunes jak wejdziesz w Start wpisujesz).
Krok 3: Następnie weź "Muzyka" i stwórz folder z nazwą albumu. Do Folderu wrzuć wszystkie pliki którym chcesz dać okładkę. Jeśli np. Jednej chcesz dać taką, a drugiej inną musisz dla drugiej stworzyć oddzielny folder.
Krok 4: Otwórz iTunes. Znajdziesz tam najprawdopodobniej nazwy albumów. Jak je otworzysz znajdziesz piosenki które należą do tego albumu.
Krok 5 Odtwórz jedną z piosenek. W miejsce zaznaczone czerwoną pętlą kliknij prawym przyciskiem myszy.
Pamiętaj, że musisz kliknąć mniej więcej w te miejsce.
Krok 6: Rozwinęło ci się menu. Wybierz z niego Informacje.
Krok 7: W Każdej z zakładek uzupełnij informacje. Pamiętaj, aby każdy z plików był w tym samym albumie musisz uzupełnić w każdym utworze identycznie. Może różnić się jedynie numer ścieżki.
Krok 8: Przejdź do zakładki Grafika. Wciśnij dodaj i odszukaj obraz twojej okładki. Możesz go także bezpośrednio przeciągnąć. Obraz powiększ do największego rozmiaru. 
Krok 9: Zamknij okno iTunes i odtwórz w normalnym odtwarzaczu twój utwór. Zamiast nutki pojawi się okładka. 
Podobał ci się poradnik? Teraz kilka problemów które mogły cię spotkać:
1. Jeśli nie mogłeś/aś znaleźć Grafika oznacza to że twoja piosenka nie jest w formacie MP3. Jest to jedyny dozwolony format który można poddać tej operacji.
2. Ja miałem problem że zamiast okładki widziałem czarność. Wtedy należy kliknąć na otwarty odtwarzacz prawym przyciskiem myszy. Następnie z otwartego menu wybrać opcję Wizualizacje i ustawić Grafika Albumu.
3. Moja okładka nie rozmieszcza się prawidłowo w oknie, nie chcę wejść do okna, co zrobić?
Rozmieszczenie okładki nie jest zapewne prawidłowe. Można to zmienić w Paincie, tylko jak? O tak:

Krok 1: Otwórz Paint i przeciągnij do niego twoją okładkę.
Krok 2: Przy akcesoriach (ołówek, gumka...) znajdziemy takie coś jak Zmień Rozmiar
Krok 3: Wybieramy piksele i odznaczamy Zachowaj współczynnik Proporcji.
Krok 4: W opcjach takich jak:
- W poziomie 
- W pionie
Wpisujemy 360. W obu.
Krok 5: Zapisujemy, teraz okładka będzie w idealnym formacie. 

Mam nadzieję, że pomogłem. Żegnam, Daniel, a dokładnie





You Might Also Like

1 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images