Wróciłam...

  Hey! Przepraszam ale późno wieczorem wraciłam z Torunia z Panetarium. Jutrę po obiedzie opisze mój kolejny temat, który zapowiadał się na wtorek ale postanowiłam go przenieść na sobotę. Wolny dzień - można odpocząć, chociaż trochę :>
 Ogólnie byliśmy na :seansie o planetach i gwiazdach, w orbitarium i w geodium. Mi najbardziej podobały się zajęcia interaktywne które opierały się na własnych doświadczeniach. Seans był też spoko, ale była też rzecz, która musiało zepsuć tę wyprawę. Nie chodzi o chodzenie, bo mało chodziliśmy. Ale o to, że jak poszliśmy do pobliskeij naleśnikarnii (nie podam nazwy) to..... wszystkim nie smakowało. Za dużo twarogu w tym jabłka, któych mogło być trochę więcej  niż tego twarogu. Ogółem było dobre. Mi smakowało tylko za dużo twarogu. Okey to kończę - do jutra przy wpisie.

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images