Witajcie!

Hej. Jestem Daniel. Mam... wiek zachowaliśmy dla siebie z właścicielkami bloga. Kiedyś grałem w MovieStarPlanet. Miałem nick NiebieskieSerce. Szybko się mi znudziło i skończyłem na 11 lvlu. Brr.. uciekłem od tematu. Mam brązowe włosy i jestem nowym autorem tego bloga. Bardzo się cieszę... Bo ja lubię gadać, a o tym jest ten blog. Dużo o sobie to ja nie napiszę. Mam niebieskie oczy i nie jestem ładny. Niestety. Nie będę Wam mówić o moich wadach. Teraz czas na zalety. Lubię wymyślać. Jestem strasznie pomysłowy... Często do głowy przychodzą mi super pomysły, ale niestety nie wykonalne. W przyszłości chciałbym  być tak jak Abieska - reżyserem. W wakacje planuję z przyjaciółmi nakręcić film. Jeżeli wszyscy się zgodzą to wrzucę na bloga i sobie zobaczycie. Może jak Abieska zostanie reżyserką a ja reżyserem to zrobimy wspólny interes. Fajnie by było. Abieska raz zrobiła post o pesymistach i optymistach. Jestem pesymistą. Często myślę o śmierci i się boję. Ta notatka o mnie jest nudna, ale inne będą ciekawsze! Obiecuję. Swojego zdjęcia nie wstawię z poniższych powodów:
1. Możliwe że możesz uszkodzić swój komputer:
- wymiotować na niego,
- strzelić placka na ekran i może się zbić,
- jak coś pijesz wyplujesz to z ust = złe zakończenie
- nie jestem taki bogaty aby odkupić wam komputery.
2. Wstydzę się. Będą hejty. Nie tylko na mnie, ale też na całego bloga ;c
Więc nie sprowadzam na Was kłopotów i kończę notkę bez zdjęcia. Pozdrawiam.

Logo robiłem na szybko więc wybaczcie za niedokładność. Dopiero dzisiaj dowiedziałem się, że się dostałem. PS. Chcę dodać, że nie lubię być w centrum uwagi. O tym niedługo powiem. Pamiętajcie! Moje posty będą ciekawsze. To pierwszy blog, który piszę z kimś. Miałem co prawda kilka blogów ale nie wyszło. Tu będę pisać regularnie. Moje dni do pisania: czwartki, piątki czasami poniedziałki. Musze też pisac w weekendy. Cieszę się, bo mam dużo czasu i mogę szukać inspiracji do postu i go napisać. Żegnam Was! 

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images