Prośba do nowych redaktorów

 Drodzy redaktorzy i jakże ceni dla nas czytelnicy !
 (bardziej do redaktorów ale spoko, każdy może przeczytać)
  Razem z Abi bardzo się cieszymy z Waszego ogromnego i szybkiego zaangażowania się w pisanie postów na blogu. Wiemy, że może Wy i czytelnicy zauważyli, iż z Abi aż tak często nie pisałyśmy, bo powodowały to zajęcia w szkole i itp. ale chciałbysmy abyście nie pisali np. dziennie 2 postów. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, nie chcemy aby wasze psoty przyćmiły tez niechcący posty innych. Każdy kto pisze posta chce aby ten czytelnik go przeczytał. Jest nas 5 i nie chcemy z Karo aby byli jakby przez to pominięci.
 Druga sprawa : jeśli robicie jakąś instrukcję, to zwródzcie się do mnie z zapytaniem czy ta instrukcja juz jest, która macie na myśli - mam zrobiony na komputerze specjalny dziennik podzielony na konkretne tematy z blogiem, więc wiem o wszystkich postach jakie zostały już wcześniej napisane.
I prośba jeszcze jedna. Chcę Was poprosić w imieniu jeszcze Abi, że jeśli napiszecie 2 lub 1 w tygodniu - nic się nie stanie, ponieważ będziemy się nawzajem uzupełniać. I darujcie sobie napisanie posta w weekand, ponieważ my z Abi będziemy się bardziej poświęcać dla tego okresu. Postanowiłam to ja ale Abi poparła. Decyzja wzięła się z tąd że jak pisaliście do nas przed ogłoszenie wyników, to mówiliście, że możecie nawet codziennie, jeśli dobrze zapamiętałam Daniel napisał że w piątek i w czwartek. I czasem w poniedziałek.
Ja zajmuje sobie weekand i wtorek. Abi różnie będzie pisała. Myślę, że może nie rozzłościłam Was tą wiadomością. Powodzenia jeszcze raz dziękuje za zrozumienie i zaakceptowanie ;)
Jeśli macie zaplanowany wyjazd gdzieś na kilka dni lub dzień poinformujcie mnie i Abi.

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images