Poszukiwania!

Pisze na tablecie więc jeśki zrobię błąd językowy - to najmocniej przepraszam. Razem z Abi postanowiłyśmy dołączyć kogoś do naszej ekipy bloga. Abi pisała trochę na blogu o tym więc ja postanowiłam tutaj
Szukamy osób :
- które może kiedyś miały coś wspólnego z pisaniem ( nie chodzi tu tylko o bloga)
- wiek od około 10 lat. Jeśli mniej to zależy.
- postarać się pisać bez błędów
- starać się pisać regularnie o ile to możliwe.
Myśle że wymagania są do spełnienia. Bo przecież ja i Abi staramy się pisać regularnie i nie zawsze nam to wyjdzie. Ale jeśli też gdzieś eyjeżdżacie (zwrot do prztszłych redaktorów) to powiadomcie nie tylko na blogu ale i nas. Jeśli nie będziecie mogli napisać poproście mnie lub Abi o to. Takie jak by usprawiedliwienie.
Piszcie w komach lub mi na Msp. Mój nick to samba4546.
Jeśli chcecie napiszcie mój email : martyna.silakowska.msp@gmail.com  lub martyna.silakowska@wp.pl
Tam napiszcie troche o sobie. Na Msp też możecie napisać jakby w skrócie email.
Zapraszamy chętnych!
Zgłaszać się na Msp lub na emailach do 16 października.
A ogłoszenie wyniku będzie 17 października
Oficjalne przyłączenie będzie w sobotę 19 października
Pa!

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images