Piercing.

Dziś porozmawiamy o piercingu.Nawet dzieci w przedszkolu mogą mieć taki swój piercing :) Sama go mam :p

Tylko że ma inny kolor ale to szczegóły.Przejdźmy do tematu:


Co to piercing?
To są po prostu kolczyki.

Gdzie najczęściej robią je ludzie?
Najpopularniejsze miejsca to:
-ucho(chrząstka itp.)
-nos
-pępek
-warga
-język
Ale ludzie robią je też w brwi,na języczku(ja bym się porzygała *-* xD),na karku,na rękach,nogach,biuście...tak w ogóle da się go zrobić wszędzie!

Jaki jest tego koszt?
Zależy gdzie robimy i w jakim salonie robimy.Cena wacha się od 40 zł do 100 i wyżej.

Gdzie to robić?Opłaca się samemu?
Musimy sie liczyć z dużym kosztem  w bardzo dobrym salonie i niższą w złym.Teraz zastanówcie się,lepiej zrobić w dobrym i zapłacić te 20-30 zł więcej i nie martwić się tym,czy zrobic tanio w gorszym i miec tę świadomość że może wdać sie infekcja czy coś?
Samemu lub z pomocą koleżanki nie opłaca,chyba że koleżanka to robi zawodowo to może...

 To chyba wszystko,w racie coś Abieska powie czy coś dopisać/poprawić :)
Ps.Samba do mnie napisała że ściągnełam post od diany która napisała o tatuażach.Proszę,oświećcie mnie jeśli kolczyki a tatuaże to to samo.
Adziaaa


You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images