PhotoScaper - cz.2

Cześć .
Dzisiaj pokażę dość trudniejszy poradnik.
Jak obiecałam.
Przerobimy zdjęcie w trudniejszy sposób.

Krok 1 :
Wejdź w PhotoScape,

Krok 2 :
Wejdź w edytor

Krok 3 :
Wybieramy zdjęcie z komputera.
Po lewej stronie, możemy je przeciągnąć.

Mamy kilka opcji.
Zielony - zapisywanie lub edytowanie.
Czarny - dodanie lub usunięcie ramki.
Ciemny niebieski - Informacje o obrazie, który wstawiliśmy.
Różowo - Zmienianie rozmiaru obrazu bądź przekręcanie go.
Turkusowy - Kontrast.

Myślisz pewnie sobie
-To ma być trudne?

Odpowiem ci.
Tak to jest trudne. To tylko początek.

Okej, przechodzimy dalej.


Ja , rozmazałam obraz, dodałam ramkę.
Jak chcemy rozmazać obraz wchodzimy w flirt i pojawi nam się okienko które jest pokazane na screenie powyżej.

Dobra.
Zobaczcie. Zaczyna być trudno.
Czarną ramką zaznaczyłam ten przycisk co ja użyłam.


Teraz tak.
Dodamy dwa zdjęcia na to zdjęcie.
Jak?

Zaznaczyłam na różowo co trzeba kliknąć.
Potem klikamy zdjęcie...
Nie ze schowka, bo chodzi tutaj o screeny które robiliśmy na tym programie. Chyba, że ktoś chce dodać screen ROBIONY ZA POMOCĄ TEGO PROGRAMU.


Dodałam dwa zdjęcia losowe.
Jedno zmniejszyłam więcej a drugie mniej.

Zobaczcie ten efekt.



Widzicie te przezroczyste zdjęcie??
Tak, zrobiłam tak specjalnie.

Jak zrobić takie zdjęcie?
Znaczy jak takie zdjęcie dodać.

Gdy klikniemy dodaj zdjęcie wyskoczy nam takie coś.
Mamy tam suwak.
Przesuwamy ten suwak i ustawiamy jak zdjęcie ma być przezroczyste.



Dobra, na dziś koniec.

Dużo czasu mi ta notka zajeła, bo screeny długo się robi.

Paaaa.

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images