PhotoScape CZ.1

Cześć. Przepraszam Was, że dość długo nie pisałam postów.
Nadrobię. Obiecuję.
Wiecie szkoła, nauka...

Mam dla Was bardzo ciekawą notkę. Chodzi o program Photoscape.

Co to za program? Do czego on służy?
Ten program służy do przerabiania zdjęć.
Jest to bardzo dokładny według mnie przerabiator.
Można go pobrać ZA DARMO tutaj
Ja go stąd pobierałam, więc żadnych wirusów nie powinno być.

Macie screen go:

Możesz kliknąć i się powiększy ;*
Można na tym programie zrobić screen, przerobić zdjęcie z komputera, wydrukować przerobione zdj i wiele więcej.

No dobra. Ja wybiorę zdjęcie jakieś z mojego kompa i przerobię.
Klikamy Batch Editor zaznaczyłam.
Pojawi się:

Zaznaczyłam kolorami skąd wziąść zdjęcie.
Z boku mamy opcję do przerabiania zdjęcia.

Wstawiłam zdjęcie. Na tym zdjęciu dodałam i zmniejszyłam kolejne zdjęcie.
Paczajcie:

Na różowo zaznaczyłam to , co trzeba kliknąć, żeby wstawić kolejne zdjęcie. Kolorem ciemno zielonym zaznaczyłam opcję zmienianie rozmiaru zdjęcia.

Można wstawić kilka zdjęć, ale ja dodałam jedno.

Dzisiaj to na tyle, pa!!

PS. To jest dla początkujących, jeżeli chcesz czegoś trudniejszego, przeczytaj następną moją instrukcję, która będzie za kilka dni!

Papapapa.

Chcę wam jeszcze powiedzieć, że baardzo się cieszę, że dostałam aż 4 głosy w ankiecie! Bardzo wam dziękuje! Co prawda Daniel ma 5 głosów, ale mówi się trudno!
Bye .

You Might Also Like

1 komentarze

  1. DUSIA MA NAJFAJNIEJSZE POSTY NA ŚWIECIE! GŁOSUJCIE NA NIOM!

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images