Pech i szczęście.

Zapytałam się Abieski czy nie ma takiego posta i powiedziała że nie,a więc czas najwyższy go napisać! :D
Czym jest szczęście?To słowo znaczy że komuś się powodzi w życiu.Może tez znaczyć że ktoś się po prostu cieszy.Pech to przeciwieństwo szczęścia.Rzeczami oznaczającymi szczęście(a przynajmniej te znam)są:
♥królicza łapka
♥czterolistna koniczyna
♥porcelanowe słonie z trąbą w górze
♥podkowa
a pecha:
♥czarny kot(przebiegnięcie po twojej drodze)
♥rozsypana sól
♥stłuczone lustro
♥przejście pod drabiną
♥wejście na szczelinę

I ten nasz 13 piątek ^^  W tym roku nic szczególnego się nie wydarzyło tylko prawie złamałam nogę,pojechałam pobrać krew(no me gusta >:C )i w szkole pobiło się 2 gimbusów xD Absolutnie "nic".Ja w te zabobony nie wierzę c;

Ps.Będę pisać(jak się nie zapomnę)we wtorek,środę,pewnie w sobotę i może czasami w czwartek.Oczywiście znajdzie się i taki tydzień że będę pisać albo codziennie albo w inne dni ale tak to tylko w te.
Ps.2Tworzę bloga dla mojej naj(niespodziankę)i chciałbym prosić sambe lub Abieske o pomoc ale to już na priv niech piszą,która chce mi pomóc :)
Ps.3Czy moglibyście pomóc mi wymyślić tytuł do filmu?To kryminał w którym zamordowano 5-osobowa rodzine.Gdy byście mieli inne pytania piszcie.Najlepszy tytuł zostanie hojnie nagrodzony ;) A dokładniej ogl. zwycięscy 20 filmów,to chyba dobra nagroda,nie? :P

Adziaaa

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images