Pamiętnik

Dzisiaj temat to : pamiętnik.

Ja osobiście mam swój własny pamiętnik.
Nie wiem co bym bez nie go zrobiła ;p

Miałeś / aś czasami chwilę załamania? Nie było żadnego znajomego, kto mógłby Ci pomóc?  Na pewno.  Wtedy ja otwieram pamiętnik i przelewam wszystko na papier. Może ten sposób nie pomoże pozbyć się doła, lecz da nam pewność siebie. Pisałam również o muzyce, dość nie dawno. Te dwa tematy są bardzo podobne. Gdy, mamy doła możemy przelać to na kartkę w pamiętniku, lub zacząć myśleć pozytywnie słuchając piosenek, które poprawią humor, jak najlepszy przyjaciel. Zależy czy jesteś PESYMISTĄ CZY OPTYMISTĄ.

Nie cierpię, gdy ktoś dowie się czegoś z mojego pamiętnika. Wtedy mam ochotę, wyrzucić pamiętnik przez okno, włączyć dobijającą piosenkę, i płakać.

Lecz staram się to zmienić. W życiu wiele rzeczy nas zaskoczy. Jedna szczęśliwa, druga smutna. Tak to bywa. Raz wygrasz w lotka, a raz zamieszkasz pod mostem. Niestety, nie wiesz co cię czeka.  W pamiętniku, są chwile, które są dla nas czymś ważnym. To nie jest zwykła kartka papieru. To jest kawałek naszego życia. Nikt, nie ma prawa tam zajrzeć.


Według mnie pamiętnik powinien mieć każdy.  Może nie nazwę tego pamiętnika "Drugim Przyjacielem", bo przyjaciel to największy skarb. <3 ..


Taki przeciętny pamiętnik z Hello Kitty. Nie wiem jak wygląda w środku, ale pewnie nic niezwykłego w środku  nie ma.



A tutaj mamy bardziej skomplikowany pamiętnik. Na hasło. Tym hasłem jest nasz głos. Na początku trzeba nagrać jakieś zdanie, byle jakie. Gdy to już zrobimy, możemy pisać w pamiętniku. Jak go zamkniemy, nie możemy go otworzyć bez głosu właściciela. Aby pamiętnik się otworzył, trzeba nacisnąć przycisk, który ręką właśnie klika, i powiedzieć wcześniej nagrane zdanie. Pamiętnik się otworzy.


Mamy taki pamiętnik szkolny. Są tam różne pytania. Takie jak :
- Imiona najlepszych przyjacieli,
- Numery przyjacieli,
- Oceny ,
itd



Są prze różne pamiętniki.
W niektórych są długopisy, które tylko widać pod specjalną "lampką" którą dostajemy w zestawie.


Paaa <3  Mam nadzieję, że notka się podoba.






                                        DUSIA

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images