Muzyka..

Cześć kochani!
Pewnie już wiecie z poprzedniego posta, że są nowe redaktorki :3
I.. JA TEŻ SIĘ DOSTAŁAM :*
Baardzo się cieszę, lecz nie będę was zanudzać ;p .
Może na początek się przedstawie.
Jestem Diana, mam 13 lat :)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj poruszymy dość ciekawy temat.
MUZYKA.

"Co myślimy mówiąc to ?
Muzyka ? W głowie nam zawraca
Muzyka wstrząśnie nami kiedy trzeba
Muzyka dla tych co kochają bawić się
Muzyka po co ?
By się dobrze bawić !"

Gdy mam doła biorę telefon, podłączam słuchawki i słucham czegoś, co powoduję we mnie większego doła.

Mam ochotę wstać, pójść gdzieś i nie wrócić, gdy słucham tej jednej piosenki .. ;c


Muzyka wywołuję we mnie wielkie emocję. Raz radość bądź smutek.
Pewnie nie raz gdy posłuchałeś muzyki życie straciło sens, lub nabrałareś/łaś chęci do życia?

Przez moje gusta pokłóciłam się z moją koleżanką. Nie potrafiliśmy się dogadać.
Bardzo ją lubiłam, lecz muzyka to temat w, którym bardzo się różniliśmy..
Pewnego dnia Magda (Moja naj BFF) kupiła mi na urodziny, jej ulubioną płytę z piosenkami Rihanny. Nie lubiłam jej ale postanowiłam posłuchać tej płyty. Wsłuchałam się i nagle zrobiło mi się jakoś dziwnie. Coś jakby smutek z rozczarowaniem. Nie wiedziałam czy mam się cieszyć, że dostałam na urodziny płytę , czy mam płakać, bo pokłóciłam się z Magdą  przez tą płytę. Zadzwoniłam do niej, i wyjaśniłam jej wszystko. Pogodziliśmy się. Odstawiliśmy muzykę i znaleźliśmy wspólne hobby - taniec.  Do tej chwili tańczymy razem Hip-Hop i dobrze mi z tym ;D

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was moją historią. Chciałam Was przekazać, że nie warto poświęcać wszystkiego dla muzyki. Przyjaźń jest ważniejsza.

Gdy mam doła mam chęć wyłączyć telefon, wyjść  z MSP i poczekać kto przyjdzie pierwszy mnie pocieszyć. Lecz nie. Wolę posłuchać GrubSona, Potańczyć jak debi**. Myślę, że gdy posłucham jakiejś piosenki, poużalam się nad sobą wszystko pójdzie w zapomnienie. Jednak to błąd. Nie da się muzyką naprawić wszystko. Każdy błąd trzeba przemyśleć. Nie siedzieć, słuchać muzyki i płakać. Nie zajdziesz tak daleko. Ja brnę dalej, gdy coś zacznę, nie przerwę tego. Muzyka ma plusy oraz minusy .. Może naprawi doła, ale potrafi porządnie namieszać w życiu..

Od tego jest przyjaźń, miłość itd.
Zawsze możesz liczyć na swoją przyjaciółke czy przyjaciela . Jeśli masz prawdziwych przyjaciół, nie musisz rozpaczać, przy smutnej piosence..  Poszalej! Rusz się! Nie marnuj czasu! Włącz sobie jaką ulubioną piosenkę jak Holidays i ciesz się życiem! Rozstanie to nie koniec świata. Żyj dalej. Możesz iść na zakupy, poczytać książkę, i wiele innych rzeczy.

KOCHAJ ŚWIAT! SPEŁNIAJ MARZENIA! MUZYKA TO NIE WSZYSTKO.



You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images