Kilka spraw.

Cześć.

Chciałabym Wam powiedzieć, że posty będę pisać w :
-poniedziałki,
-czwartki,
-piątki.

Mogłabym też w weekend, ale daruję tego sobie.
Wtedy Abieska i Samba będą pisać.

Instrukcja "PhotoScaper" będzie w poniedziałki.
Czwartki i piątki poświęcam na coś innego.
Nie zdradzę na co, bo chcę abyście byli ciekawi ;D
Sami zobaczycie :)

Chcę coś jeszcze powiedzieć.
Pytałam się Samby czy jestem nadal na okres próbny czy na stałe.
I.... JESTEM NA STAŁE.

Myślę, że moje posty Wam się podobają.

Mam jeszcze jedną sprawę.
Daniel napisał w poście, że więcej postów nie zrobi i, że odchodzi.
Komentarze były chamskie.
Ja rozumiem, że może posty Daniela wam się nie podobały, ale jak można napisać "4 idioci zagłosowali na Daniela" czy jakoś tak. Nie pamiętam już.
Darujcie sobie takich komentarzy. Wiecie, że on to widział?
Samba napisała już o tym, z czego się cieszę.

Dobra, starczy paa.




You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zależy mi żebyście to zobaczyli! Dlatego tu piszę (sorry za spam). Chcę wrócić. Tylko Abieska i Samba muszą się zgodzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam małe zastrzeżenie (nie do Daniela) a do nazwy. Pisze się bez r n końcu. Ale jeśli tak to nazywasz to w nazwie posta napisz normalą wersję a dopiero w poście "swoja". Sorry jak bym uraziła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images