Jak wstawić muzyke na bloga? (blogger)

 Hey!
 W dzisiejszym poście, po dłuższym nie pisaniu, bo masa sprawdzianów i kartkówek ( 3- sprawdziany, 2-kartkówki) - żyję! dziś.... instrukcja o... wstawieniu muzy na bloga : ponieważ to nie obejdzie się na każdym blogu. Dziś tylko instrukcja a niedługo dodanie muzyki, przeze mnie ;) Wyręczę Karii chociaż w tym ;) Krok po kroku z Sambą <3
 Muzykę na bloga dodajemy dodatkiem SC Music Player, która dostępna jest tu &
1.Po wejściu - interesuje nas na stronie ramka poniżej :
Wybierzcie które chcecie *^*


Gdy skończymy wybór naciskamy u dołu ramki : Next
Pokazuj nam sie znowu ramka z pustymi polami : Najpierw do tego po lewej WPISUJEMY tytuł piosenki np. : Sylwia Grzeszczak - Karuzela . po prawej stronie z YT wybieramy piosenkę (tutaj przykładowo Sylwia grzeszczak - Karuzela) Gdy oglądamy teledysk klikamy lewym przyciskiem na oknie z pokazanym teledyskiem i wyskoczy nam mały panel. Wybieramy : Kopiuj adres URL filmu , następnie wkleja go do prawego pustego okna na SC Music Player.
Tak możemy spokojnie wgrać 10-20 piosenek.
Przedostatnim czynnikiem, który musimy wykonać jest skonfigurowanie naszej muzyki. Widzicie pierwszego screena? Kliknijcie na Configure Settings - wyświetli sie to :

Wybieramy :
Auto Play - muzyka ma leciez od razu po wejściu na stronę. Yes/No (kliknij okienko, nie klikaj okienka)
Shufle Playback - muzyka ma leciez w przypadkowej kolejności. Yes/No (kliknij okienko, nie klikaj okienka)
Default Volume -początkowa głośćność (potem można ja dopasować) Suwak - wiesz co masz zrobić :D
Klikamy Done, bo reszta nas nie interesuje.

Na koniec wchodzimy na bloga -> Układ -> Wklejamy kod HTML :

Zapisujemy się i cieszymy się z cieszenie się naszych odwiedzjaących.  A na koniec kilka ode mnie new'sów : Nie pisałam że dwa tygodnie temu miałam zryte palce ale teraz jest spoko? Niet, nie pisaju. Zapisuje do napisania w następnym poście.
- Osttanio na lekcji miałam przypał - też zapisuje na jutro.
-Nie wchodzę na MSP od 2 tygodnich a w graniu w Simsach byłam wczoraj od 4 i pół miesięcy temu C;
Do zobaczenia jutro. I nwm kiedy następnie wejdę na MSP. Może za miesiąc?

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images