iSing.pl Karaoke

Hej :3
Więc tak.
Kiedyś moja koleżanka powiedziała mi, żebym weszła na stronę iSing.pl
Weszłam i zobaczyłam to :

To jest strona główna.
Na tej stronie można śpiewać za darmo Karaoke.
Nie trzeba mieć mikrofonu, lecz żeby się nagrać musimy mieć mikrofon.
Możemy śpiewać, nie nagrywając się, albo nagrając się.
Jeżeli chcemy coś zaśpiewać musimy się zarejestrować się za darmo.
Znaczy jeżeli chcemy się nagrać a później to zapisać, to wtedy musimy się zarejestrować.

Ja lubię bardzo tą stronę.
Jestem dianultaa <-- zapraszajcie mnie!

Można tam zostać Ising plus.
Są dodatkowe opcje takie jak :
-Nowe piosenki od razu do zaśpiewania. (zwykle musimy czekać jakiś czas)
-Blokadę komentarzy,
-Moja piosenka czyli nagrać swój utwór
-Statystyki konta,
-Nagrania z Youtube,
-Zmiana tonacji,
-Kontrola siły pogłosu,
-Efekt pogłosowy
Tyle pamiętam :D

Mam nadzieję, że objaśniłam jak ta strona działa!
Paaaa




You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images