Gry.pl

 Hey!
Dziś napiszę o gry.pl !
Tak, zdziwienie. Moja przyjaciółka będzie wchodzić na naszego bloga! Mówi że jej się podoba, gdy pokazałam jej nowy desing bloga. Cieszę się. Zauważyliście nasze ankiety, prawda? Tak i dodałam nową.
Te pytanie jest dla mnie ważne, bo nwm czy po przeczytaniu dłuższego posta przeczytacie pół i nie chce Wam się. Lub też wyłapujecie te ciekawsze wątki z wpisa a reszty nie czytacie. I od następnego tygodnia zacznę bardziej regularnie pisać, ale w tym musiałam przygotować się do testów i sprawdzianów. I nadal sie edukuję xD

  U góry mamy obecne logo strony.
Jest ze słodkim smokiem na tle.. czerwonym w...? Nie wnikajmy :)
Strona jest stworzona dla osób, które przede wszystkim muszą mieć dostęp do internetu. Nie trzeba miec konta. Ja mam ( możecie zapraszać mnie : samba2012) Ale zawsze po wejściu jesteście w statusie gość.
Jest ogrom gier ale niektóre,, są denne i nie mają sensu. Ja jak byłam młodsza grałam przeważnie w wyścigówki. Nawet na kompie, i nadal gram ale czasem. Teraz gram przeważnie coś o budowaniu (moja pasja z The Sims3 ) i ubieranki.
Nie wiadomo przez kogo zostal;y stworzone  i kiedy Gry.pl . My możemy się tylko domyślać.
Ja mam swój ranking najlepszych gier na Gry.pl :
1. Ogień  i woda (wszystkie części!)
2. Fashion Designer
3. Zakupoholiczka w... ( wszystkie części)
4. Wszystkie samochowe.

  Myslę, że pomogłam. Starałam się. Na następny post czekajcie w sobotę lub piątek, tu i na Abieski blogu
A tu screeny z Fashion Design :




You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images