Drugi sposób na zrzut ekranu!

Witajcie!

Samba w jakimś poście pokazywała jak zrobić zrzut ekranu!
Ja robię to w łatwiejszy sposób :3

Krok 1:

Wchodzimy w "Narzędzie Wycinanie"

(Jeżeli nie mamy to musimy pobrać)


Krok 2:
Pojawi nam się okienko :


Krok 3:
Zaznaczamy teren, w którym chcemy zrobić zrzut.

Jak już zrzut będzie gotowy, możemy go zapisać.

Kolorem czarnym zaznaczyłam zapisanie screenu. Kolorem żółtym zaznaczyłam , że po zapisaniu możemy zrobić kolejny screen..


Taki właśnie jest drugi sposób na screen.

ALE JA MAM TRZECI!!
Już wam pokazuję. :*



Najpierw musimy pobrać program Screenshot Caprop.
Tutaj pobierz

Gdy pobraliśmy plik, klikamy SysRq (na klawiaturze powinnien być)


Klikamy na przycisk, który zaznaczyłam na czerwono.
Wybieramy miejsce zapisu, i nazywany i GOTOWE.





Mam nadzieję, że ułatwi Wam to życie :D:D

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images