Dlaczego lepiej kupować płyty?

 Hey! Dzisiaj chciałabym poruszyć temat płyt (z piosenkami, rzecz jasna). Wiele osób mówi, że nie opłaca się ich kupować. Wystarczy pobrać.
 Po pierwsze: pobieranie to piractwo tak jakby. Fakt, czasem pobieram różne utwory, ale to tylko do celów prywatnych, ale to również dla takich jest jakby zabronione. No, niestety.
 Dobra, nie mieliśmy się skupiać na piractwie internetowym. Mam do Was pytanie. Lubicie cały czas na YT cofać utwory, by jeszcze raz ich posłuchać? Ja szczerze, nienawidzę. Ostatnio godzinami na YT mogłam sobie słuchać całej płyty Sylwii Grzeszczak, ale zaczęło to sprawiać problemy. Kiedy nie było Internetu to nie mogłam sobie tego posłuchać, cofanie mnie wkurzało, a najgorsze było zacinanie się kiedy to byłam na fb lub na MovieStarPlanet.
 Teraz dzięki płycie nie mam takich problemów. Mogę słuchać piosenek bez żadnych ograniczeń, z całego albumu mogę, np. wybrać dwie piosenki i one cały czas się będą powtarzały. Koniec z zacinaniem! Straciłam 40 zł., ale było warto! Uwielbiam Sylwię, ma genialne piosenki, mogłabym ich słuchać na okrągło.




 To jest tył okładki albumu. Jest aż 13 piosenek :). Kocham tą płytę. Właśnie słucham jej, leci teraz piosenka "Schody". Genialny utwór! Bez wahania mogę go postawić na poziomie Flirtu lub Pożyczonego :).
 Brr.. odchodzę od tematu. Reasumując: lepiej kupować płyty. Podczas przeglądania, np. fb nie zacina się, nie trzeba cofać, nie potrzeba połączenia internetowego. Warto wydać od 30 zł do 45 zł. na wielkie hity.
 Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał. Byee. ;*

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images