Blokada kopiowania

 Dziś zakładam na bloga blokadę kopiowania. Słyszeliście kiedys o tym? Np. Abieska kiedyś mi mówiła, że jakaś dziewczyna skopiowała jej tekst i wkleiła na swojego. To była prawda, jak kliknęłam na wysłany przez nią link na Skype'ie. Moje odczucia co do tego, są jednolite. Nie ładnie jest tak kopiować. Uczciwie jest napisać swój tekst banalny (jakby był) niż kopiować (przepraszam za wyrażenie) jak małpa, której brakuje bananów xD Blokada kopiowania polega na tym, że ktoś po prostu skopione Twój tekst nie tylko z bloga ale też.... z jakiejś wypowiedzi *>* Nie mam pojęcia jak to wytłumaczyć. Ale każdy wie jak kopiować, nie?
No to powinniście już kumać.
Dziś przedstawię instrukcję na temat  tego :
Najpierw wchodzimy na stronę bajery.net , po wejściu pokazuje nam się panel do wybrania tego, co nas interesuje. Klikamy na Dodatki i dalej na Blokadę kopiowania.
Wyświetli nam się to:

Potem wchodzimy na naszego bloga --> Układ ---> I Wklej Kod HTML Java Script :


To  wszystko jeśli chodzi o to. Przejdźmy do spraw informacyjnych :
1.Niedługo znów dodam instrukcję ( niespodzianka na jaki temat)
2.I w następnym tygodniu opiszę coś mojego.
3. 17 października ogłoszę kto dostał się do posady redaktora na blogu! Więcej szczegółów na: TU KLIK!
DZIĘKI I DO ZOBACZENIA  W   CZWARTEK!

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images