Proszę o radę.

 Hey! Z tej strony Abieska. Mam do Was prośbę. PROSZĘ WAS O RADĘ! Moje gimnazjum ma własną gazetkę i chciałabym być w niej redaktorką. Zastanawiałam się o czym pisać i już dosłownie po paru sekundach naszła mnie wspaniała myśl! Postanowiłam zostać redaktorką bloggerką, to znaczy, że w tej gazetce starałabym się jak najdokładniej opisać jak stworzyć bloga, dostosować jego wygląd i jak zrobić, by stał się popularny. Tutaj potrzebuje Waszej pomocy! czy nadawałabym się? Bo ja nie wiem. Moje umiejętności pisarskie oceniam na średnie, jakimś orłem z pisania nie jestem. Nie każdy jest we wszystkim dobry. Dodam jeszcze, że jestem bardzo nieśmiała. Pani wychowawczyni będzie nadzorować moją pracę, pomagać i jak zrobię jakiś błąd (nie ortograficzny, ale w tekście, np. źle sformułowane zdanie) to nie chcę się splamić :C.
 Proszę, przesyłajcie swoje opinie co do tego w komentarzach. Nie chcę mi się robić kolejnej ankiety. Byee. ;*

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Myślę, że się nadajesz ale czasami coś Ci nie wyjdzie w pisaniu na Twoim blogu notek. Ale jak się zdecydujesz to będę wierzyć ,że Ci się uda osiągnąć sukces ;)

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images