Moje sprawy

 Hey!
 Dziś nie będzie żadnego specjalnego tematu. Jestem  niestety nie przygotowana, bo za godzinę mam pianino. I juz od kilku dni trochę sie męczyłam czym Was zaskoczyć i postarać się nie zanudzić. Wypadło na dwie rzeczy. Opowiedzieć co ostatnio się wydarzyło. A druga to, żebym zaproponowałabym Wam propozycję. Otóż napiszecie na mój e-mail. Podany w nowej etykiecie : Kontakt
Tydzień temu padał deszcz. I szłam z kolegą z klasy i moimi przyjaciółkami. To była Ola, Gabi i Dżoanna Krupa (! - spoko tak tylko nazywamy naszą koleżankę). I jedna z nich zapytała mnie czy ten chłopak czyli kolega z klasy jest moim chłopakiem xD Ale głupia sytuacja.... Albo wczoraj wracająć też z moimi przyjaciółkami ( ale innymi niż przedtem) usłyszałyśmy piosenkę disco polo. I była ona gdzieś blisko. A tu nagle z okna na piętrze <pierwszego< bez bluzki, trzymając w ręku pilota i spodenki lub bluzkętańczył do disco polo.... MÓJ KOLEGA Z KLASY !!! Moja koleżanka mówi do mnie: "Ej Martyna, weź go nagraj, wrzucimy  i prześlemy do znajomych na fejsa!" . Trochę żałuję, że tego nie zrobiłam ale... miałby straszny przypał w klasie i nie tylko. Kolejna to to, że mieliśmy na języku polskm mieliśmy dyktando sprawdzające kto dostanie się z  naszej klasy do konkursu ortograficznego. Jestem tym szczęśliwa, że jestem jedną z czterech najlepiej piszących w klasie. No i przeszła moja koleżanka, przyjaciółka. A ja? A ta czwarta osoba? Ach... jesteśmy na równi. I zrobimy "głosowanie" kto wygra, np." orzeł czy reszka.
Uważam, że to niesprawiedliwe. Nie chcę tutaj wnikać ale wszyscy mówią, że ja powinnam się dostać. Fakt.. dobrze piszę ale nwm czy wygrałabym a nigdy mi sie to nie zdarzyło. A jemu? Też nie. Raz ja bym wygrała ale zabrakło mi jednego punktu. Ale okey,. nie zamartwiajcie się... bo chyba mu ustapię. Zawsze to ja z nim wygrywałam. Lubię go. Trakruje mnie jak przyjaciółkę. Ja nie mam pojęcia. ... ;/
 Na koniec chcę Wam coś jeszcze powiedzieć. : Czytam Harry'ego Potter'a i Insygnię Śmierci. Pierwszą część filmu widziałam a drugiej nie więc postanowiłam, że przeczytam. Jest rozdziałów 36 a ja jestem dopiero na 5 X_X Uuu.. a koniec filmu i dalsza część 2 części Insigni jest dopiero przy 22 ROZDZIALE!
Oj tam. Myślę, że przeczytam ksiązkę w dwa tygodnie licząc od wczoraj. Trzymajcie za mnie kciuki, bo się złożyłam :) I na pewno wygram xD

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images