Logo ze strony cooltex :)

 Hey!
 Dziś jest wtorek i postanowiłam opisać jak zrobić super logo, które możecie wykorzystać nwm np. do zdrukowania lub gdzieś przesłać. A je wykorzystuje aby na koniec notki wstawić. Wstawiam m.in:
na Abi blogu przy moim poście.  Dowiedziałam się o ty trochę na blogu Abi bo opisała to  jedna z redaktorek bloga i trochę sama Tu jest aby zobaczyć  dla ciekawych i nie ciekawych :)
 1.Najpierw wchodzimy na stronę  cooltex'a . Wyświetli nam się strona poniżej są do wyboru rodzaje napisów. Ja do pokazania Wam wybrałam ten:


2.Potem po kliknięciu wybranego przez ciebie rodzaju wyświetli nam się takie tło:


Czerwona moja ramka, którą zaznaczyłam - tam trzeba wpisać nazwę jaką chcecie. Poniżej zaznaczyłam ramkę granatową - Gothic wyświetla nam się paski podobnych do wybrania rodzajów logo.
Następna ramka, nad którą widnieje napis TexT Size możemy wybrać wielkość naszego napisu.
Dalej pojawia nam się :

Star i End oznacza od jakiego do jakiego koloru maja przenikać >mogą z góry na dół lub z boku na bok< .Horizontal oznacza poziomy. czyli albo maja przenikać  z góry na dół lub z boku na bok. Use Grandiet oznacza czy chcemy wybrać gotowe kolory :


Po wybraniu możemy logo ściemnić, zrobic kąt świecenia, lub dodać elewacje.
Elevation - elewacja       Darkness - ściemniać    Light Angle - kąt świecenia
Po tych dodatkach pojawia nam się ostatni krok kończenia dekorowania a przedostatni krok pracy nad napisem. Oto ostatni krok :
Shadow oznacza cień. Możecie pociemniać jak chcecie Opacity znaczy nieprzezroczysty.
W ramce Image Size
 możemy zmieniać  po której stronie ma być logo. File Format pomaga nam zmienić w jakim formacie chcemy plik. Polecam zostawić w takim lub zmienić na JPG .
Na koniec klikamy Create Logo. Nasze logo jest juz gotowe !

-Jeśli chcemy zapisaś na komputer klikamy na Download Image.
-Jeśli coś nam się nie podoba w naszym logo klikamy Edit Image.
-Jeśli chcemy dodać go na jakiś portal społecznościowy lub inny klikamy Get HTML Code > możemy dodać tez na bloga lub Yahoo, Google itp. <
-Jeśli chcemy wysłać na pocztę do kogoś klikamy Email Image
-Jeśli chcemy wysłać na Facebooka, Twittera klikamy na Share on Facebook lub Share on Twitter  
-A jeśli na Googlach to klikamy na Share on Google
Dziękuje za przeczytanie myślę, że pomogłam.
P.S. - Ach głupia ja zapomniałam! Możecie tez robić na logach swoich tła takie jak ja w poprzednim poście.
Pa :*

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images