Jak wstawić kursor na bloga (blogger.com) ?

 Hey!
 Dzisiaj postanowiłam napisać instrukcję na bloga dotyczącą kursorów na bloga. Jeśli nie wiecie jakich to popatrzcie na naszego ;) Już coś się rozjaśnia? Na pewno. A więc zaczynajmy !
 Wchodzimy na google.com i wpisujemy kursory na bloga. Ja wybrałam stronę dodatkinabloga.pl, bo spodobała mi się różnorodność :) Wam też polecam.  Gdy już wejdziemy na tę stronę po lewej stronie jest taki jakby "spis treści" ale nazywany też etykietami. Jedziemy na sam dół - widnieje napis "Kursory". Wybieramy napis : "Kursory na bloga" i i pokazują nam się podane kursory.

Przed wybraniem możemy go przetestować dla pewności, że śweitnie będzie go widać. ALE UWAGA!
Nie każdy da się przetestować. Jak widzicie ja wybrałam z żabką, bo mi się spodobała graficznie a w dodatku mruga! Więc to duży plus :D
Gdy już się zdecydujecie to klikamy na Pokaż kod. Wyświetli nam się taka ramka

 I... kopiujemy ramkę, którą zaznaczyłam kolorem czerwonym, abyście zobaczyli. I pod żadnym pozorem i NIE KOPIUJCIE tego poniżej! Potem wchodzimy na naszego na blogger.com i wybieramy Układ. Następnie klikamy Dodaj gadżet i wyszukujemy taki gadżet:
Nastepnie w pokazaną poniżej ramkę wklejamy nasz skopiowany link :


Zanim to wkleimy będziemy musieli zmienić Tekst sformatowany na Edytuj kod HTML. Na koniec klikamy Zapisz. Koniec instrukcji.
To wszystko. Mam nadzieję, że nie był nudny ;) Powodzenia ^.^
Pa :D

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images