Informacja

 Hey! Chcę powiedzieć, że już jakby dwa tygodnie temu razem z Abi ustaliłyśmy, że sporządzimy jakiś "kącik problemowy" czyli będziemy pisać o różnych tematach nastolatków, które nas dopadają. Będziemy kilka razy w miesiącu około dodawać. Jeszcze będziemy musiały ustalić ale na pewno nie będę często, że codziennie. Mam bardzo spięty grafik zajęć i szkolnych i domowych na ten tydzień, któy będzie się zaczynał, więc napiszę tylko jednego posta i będzie to instrukcja. Muszępomysleć o czym. I kolejna instrukcja z postem pojawi się jutro w godzinach popołudniowych. Oprócz tych info mam katar -,- I chyba alergiczny jak zawsze w porach jesiennych i zimowych mnie dopada. Mam nadzieję, że się nie rozłoże, bo kto za mnie będzie się uczył?! Właśnie sama muszę ;) To my czekamy ciepło na powrót Karii jutro i na mój post :)
To do jutra misiaki ;3

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images