14 Faktów o mnie ;3

  Dziś - wychodzi mi pisanie bardziej o MSP niż o blogu o wszystkim. Mamy coraz więcej fanów ( mówię tu raczej o sb, bo duzo osób mnie zaprasza na MSP i   piszę, że fajny blog.) i z tego bardziej się cieszymy. Jest to dla nas duży plus jeśli na bloga wejdzie te 20-25 osób dziennie. Jest to miłe uczucie patrząc, że nasze pisanie ma sens ;) Ostatnio wchodzę po różnych blogach, to zapewne wiecie, i chyba poszukam w necie jaki jest najpopularniejszy blog w Polsce i na świecie. Tak z czystej ciekawości. Teraz przedstawię Wam 14 faktów o mnie. Dlaczego 14? Bo to mój jeden z ulubionych liczb, i to mój numer z dziennika. Takie moje unikalia. To tez napiszę  o tym i bardziej wyjaśnię. Mam FaceStars! (Wyjaśnię w nastepnym poście)
  1.  Jestem uznawana mocno walnięta psychicznie co jest naukowo udowodnione i potwierdzone C:
  2.Noszę okulary :^
  3.Uwielbiam chodzić po sklepach i kupywać różne rzeczy w tym ubrania - ale się ograniczam.
  4.Jestem uzalezniona od : wszystkich sprzętów ( komputera, telefonu, tableta, radia...) od przyjaciół, od       roślin, mojej gitary, książek.
  5. Uwielbiam różne rzeczy z papieru robić - czyli origami.
  6. Kocham muzykę!
  7.Ulubiony przedmiot w szkole : angielski! Nie jestem najlepsza ale dobra :)
  8.Uwielbiam pisać mini książki - mam ich wiele zapisanych na komputerze i tablecie
  9.Moje zainteresowanie to rysowanie.
 10.Przeklinam, nie biję, nie zdarza mi się krzyczeć z byle powodu >jedynie ze złości< Nie umiem walczyć          swoje, jestem tchórzem a inni uważaja mnie za wzór ;/
 11.Jestem wśród znajomych mocno rozwalającą osobą - czyli jak coś czasem powiem to wpadaą w śmiech ale nie, że coś dziwnego powiedziałam tylko czasem rzucam takie teksty :D
 12.Jestem nieśmiała.
 13.Jak muzyka to słuchać : Florence + The Machine, Ellie Goulding, Katy Perry, Taylor Swift, One              Republic i 1D !
 14. Życiowe motto : "Iść przed sb, po to co się naprawdę kocha" :*

              polecam posta poniżej :3
                

You Might Also Like

1 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images