10 faktów o mnie.

 Hey! Przepraszam, że nie piszę na jakiś konkretny temat, ale brakuje mi czasu. Jest 9:49, a niedługo jadę na trening judo :D. Dzisiaj postanowiłam napisać parę faktów o mnie. Zaczynajmy!

1. Jestem pesymistką (to znaczy, że często przewiduję złe rzeczy, itp.)
2. Mam prorocze sny.
3. Czasem lubię się kłócić. 
4. Jestem mistrzynią ciętej riposty :D.
5. W podstawówce byłam mało lubiana. 
6. Mój tata i wujek kiedyś biegali i chodzili do sportowego liceum. Teraz to przeszło na mnie. Chcę pojechać kiedyś na jakieś zawody ;D. 
7. Parę mies. temu miałam złamane serce. Teraz znowu mam i nie żałuję, że tak się stało.
8. Rysuję jak kura pazurem. Nie umiem się nauczyć ładnie rysować, a bardzo bym chciała :(. Często na YT ogl. różne filmy jak ktoś rysuję.
9. Raz się zakochałam/zauroczyłam przez internet, ale to było dawnooo xd. Byłam mała i głupia XD.
10. Jestem marzycielką. Lubię tworzyć zmyślone historię  a potem w je wierzyć, ale potem się smucę, że się nie spełniają :C. 

 To tyle w dzisiejszym wpisie. Wieczorkiem lub jutro spróbuje znowu coś dodać. Byee.. ;*

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images