Przyjaźń .

 Przyjaźń - coś cennego ...

 Hey!
 Dziś postanowiłam opisać.. na czym polega prawdziwa przyjaźń. Mogę zdradzić. że niedługo dowiecie się jakiego mamy oficjalnego partnera bloga i jaka będzie nasza piosenka bloga! Myślę, że się ciszycie tak samo jak ja I Kari ;)  I mam nadzieję, że się spodoba. Ona dokładnie opisuje moje i Abi życie.
 Od kilku dni zastanawiałam się jak przedstawić Wam moją definicję przyjaźni i wyjaśnić kim powinien być dla nas prawdziwy a nie "sztuczny" przyjaciel.
Przyjaciel powinien nam pomagać. Ja czasami niektórych pocieszam tym, że jeśli uważałeś kogoś za przyjaciela a okazał się frajerem - po prostu powiedz sb, że nigdy nim nie był tylko udawał go. Czasami w filmach, które oglądałam ludzie ze szkoły zadawała się z kimś beznadziejnym i udawał przyjaciela.
Ta osoba powinna nas wysłuchać i zrozumieć a nie podcinac skrzydła! Wspierać w trudnych chwilach a nie śmiać się z nas  uważać to za godne pożałowania lub coś beznadziejnego! Wtedy myślę o mojej z jednych przyjaciółek, która miała to ze swoją naj. Rozumiały się ale pewnego dnia.. coś nie wypali i to może lub może już przekreśliło wszystko na czym Tobie tak zależało...
Przyjaźń polega na ufaniu bliskiej Ci osobie. Ja to doświadczyłam aż 4 razy! Tylko moje dwa pierwsze trafne nie były. Myślałam i uwazałam tą osobę za przyjaciela. Jednak ludzie mylą się. W tym ja.
Moją zaufaną "naj" jest Olivia. Znamy się siedem lat. Można powiedzieć, że bliżej ośmiu lat. Jest to zaczepista i przyjaciółka, wysłucha zrozumie i pomoże. Druga przyjaciółka to Karolina. Znamy się cztery lata. I nadal uwielbiam słuchać Twoich porad! Ale zanim poznałam i w czasie też trochę gdy poznawałam miałam koleżankę. Mieszka w moi bloku. W wakacje nie spotykam się z nią. Nie chcę. Zbyt zraniła mnie dużo razy w dzieciństwie. Niestety chodzi do mnie do klasy. Omijam ją. No ale niestety czasem nie da się tego zrobić. Druga mieszka gdzie indziej. W domku. Zamy się też dobre pięć lat. Ale gdy zaczęła przeczywac i obrażać Olivię - to niestety przegięła. Nie toleruję osób, które nad moimi bliskimi się znęcają słownie i psuja im psychikę. Oczywiście Oliv się silna więc rade sb daję ;)
Więc traktujcie przyjaciół jak cos cennego, bo ten jedyny i prawdziwy przyjaciel niestety rzadko się zdarza. Tak jak Abi powiedziała : "Na tysiąc lat jeden.." ...
Szanujcie ich jeśli macie <3 

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images