Origami - sztuka skladania cz.1

 Witajcie.
Jak ogłaszałam w poprzednim poście opisze moje hobby, którym zajmuje się od roku.Jest to origami.
Zaraziłam moje koleżanki, które na razie uczę podstaw.Gdy tylko  mam wolny czas łapie za kartkę otwieram książkę i składam xD
A więc do dzieła.
Origami- to sztuka składanie papieru, pochodząc z Chin ale bardziej rozwinięta w Japonii i uważa się ją za tradycyjną sztukę japońską.W Japonii origami jest szczególnie popularne wśród młodych dziewcząt ;) też wśród mnie XD We współczesnej Japonii origami jest jednym z elementów wychowania dzieci. Sztuka ta ma na świecie wielu zwolenników,które tworzą się w różne organizacje.
To były moje wiadomości o którym wcześniej wiedziałam.Postanowiłam zaczerpnąć też źródła z mojej encyklopedii.:
Jedną z odmian origami, która odeszła od tradycyjnego założenia składania tylko z pojedynczego kwadratowego arkusza papieru, jest origami modułowe. Większość modeli modułowych przestawia bryły geometryczne o wysokiej symetrii. Składa się je z wielu identycznych lub podobnych modułów, zaś każdy moduł jest składany z osobnego arkusza papieru.

Jeśli chcesz dowiedzieć się co to jest origami modułowe kliknij tutaj .
To wszystko jeśli chodzi o origami.
To wszystko w tym poście.Chciałam umieścić moje zdjęcia origami, które mam na aparacie.Ale aparat jest zepsuty nie chce się włączyć i dodam zdjęcia z mojego kompa, które wcześniej miałam na nim:







Byee ;***

                                                  

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images