Założycielka bloga


Cześć!
Jestem Sambaxd, założycielka bloga, którego też za współzałożycielkę można uznać Abieskę - Karolinę moją przyjaciółkę. Ale bardziej sprawami bloga ja się zajmuję.
Oprócz tego, miło mi że może to czytasz. Jeśli to przeczytałaś/przeczytałeś masz oficjalne prawo mówić do mnie albo po imieniu lub moim pseudo. 
Jestem Martyna. Urodziny mam 8 kwietnia. Niestety z tym dniem jest taka sposobność, że moja rodzina nigdy jeszcze nie zapamiętała kiedy mam urodziny i zawsze składają mi życzenia albo dzień przed - lub dzień później.

W dzieciństwie miałam poważny wypadek. Złamanie otwarte nogi. Mam wielką ranę na łydne na prawej nodze. Ja to nazywam szramą. Przechodziłąm długą terapię i rehabilitację, która spowodowała, że w ciągu moich kilku lat nie miałam dobrych wspomnień i nie kontaktowałam się  żadnymi przyjaciółmi oprócz jednej. Oliwia - pamiętam jak przyszła do mnie i dała mi pluszaka - Tygryska z Kubusia Puchatka. To moje jedno z najlepszych wspomnień jakie mam w całym życiu.
O wypadku nie lubię mówić. Wszystko stało się na przeklętej karuzeli, którą do dzisiaj omijam szerokim łukiem. Niektórzy widząc moją szramę patrzą na mnie, ni to w współczucie ni to w w odrazie. Nie lubię tego. 

Jestem szalona. Szalona i nieśmiała. Dziwne prawda? Szalona jestem z moją rodziną, przyjaciółmi. Nieśmiała z obcymi osobami, nauczycielami w szkole. Nie jestem jakaś wścibska, nie miła, arogancka jedynie mam czasami coś do powiedzenia za dużo co jest czasem złośliwe. Lubię być w stosunku do kogoś ironiczna. Widać już że jestem też samolubna po części. Trudno mnie tak dokładnie opisać ale co na pewno to tchórzostwo. Tak. 

Nie posiadam jakiegoś talentu do czegoś. Czasem dopadają mnie myśli co ja mogę robić w przyszłości. Hm... może będę śpiewać? Kto wie? Nie zbyt lubię śpiewać przed innymi ale czasem to robię. Większość ludzi patrzy wtedy na mnie z rozbawieniem i mówi, żę łądnie śpiewam. Ja odpowiadam że każdy może tak umieć.



Po czym można mnie rozróżnić? Po dołku w lewym policzku. Gdy uśmiechnę się bardzo szeroko lub po prostu szeroku, wtedy go widać. Wszyscy się do mnie uśmiechają. Ja to traktuję normalnie. Mam duży dystans do siebie ale potrafię chorobliwie się martwić i zastanawiać co może się zaraz stać i boję się z tego powodu.

Jestem wysoka. Po części mam lekką nadwagę ale myślę, że jestem chuda.  Mam długie ciemne blond włosy. Falowane a w dzieciństwie miałam bardzo jasne. Moja przyjaciółka Julka zazdrości mi i powtarza, że mam "anielskie włosy". Noszę okulary, mam twarz trochę w piegach, trochę bladą. Na pewno owalną na której są jasne niebieskie oczy.

Jestem blogerką. Ten blog jest moim drugim, najbardziej udanym. Uwielbiam wpisywać link i czekać czy ktoś napisze jakiś komentarz. Czy hejtuję ludzi ? Staram się nie ale czasem wysiądą mi nerwy i po prostu muszę coś dodać.



Kocham muzykę. Moją idolką jest Ellie Goulding ale bardzo cenię też Katy Perry. To, że lubię je najbardziej nie oznacza, że innych wykonawców nie słucham. 
Kocham czytać książki. Rodzice narzekają, że psuję w ten sposób oczy. Ja natomiast myślę, że czytanie to coś magicznego. Przenosimy się w inny świat, rozwijamy wiedzę i stajemy się mądrzejsi.
Chętnie pomagam innym. Jestem marzycielką ale również realistką, optymistką. 
Gram na gitarze. Chyba dobrze rysuję. Nie umiem opowiadać ale umiem opowiadać przelewając to na papier. Gdy jakiś chłopak mi się spodoba czasami trudno mi się odnaleźć w realiach bo czuję takie zauroczenie. Zwykle jest ono nie odwzajemnione i dlatego staram się na każdego chłopaka (na razie ) patrzeć obojętnie. Bez urazy. Uwielbiam oglądać filmy. Nie chodzi mi o jakieś komedie romatyczne gdzie zawsze jest happy end ale  o takie fantastyczne. Pobudzają moją wyobraźnię.

Czasami mam takie dni kiedy nic mi się nie chcę, mam doła i myślę o czymś smutym. Ale są i takie kiedy odliczam dni do czegoś, cieszę się jak głupia i bardzo śmieję. A wracają do doła : gdy go mam i tracę nadzieję popadam w strach to zawsze sobie przypominam postać z Igrzysk Śmierci - Katniss Everdeen. Ona daje mi takiego kopa i zawsze mi mówi, że nadzieja jest silniejsza niż strach.


 A jeszcze jedna rzecz. Mój śmiech. Nienawidzę go ;)
(Szczerość - czasem do bólu)

Taki jest mój świat. Taka jestem. Dla nikogo nie będę się zmieniać. 
Jestem sobą i nie chcę być nikim innym.


Mój tumblr ----> http://sambaxd.tumblr.com/

Jesteś wg mnie kimś skoro chciało Ci się to czytać ;D
Szacunek.



You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images