YouTube

Cześć!
Dziś na początek dwie informacje: mój post na mojego bloga o MSP (który, postanowiłam dalej prowadzić, bo zmieniłam trochę sprawę o moim odejściu z MSP) ukaże się w niedzielę, bo muszę zebrać parę materiałów.A druga to to, że ujawnię na tym blogu wyniki ankiety w poniedziałek.
Nie oglądałam ich i nwm jak się rozstrzygną.
Dziś chcę przedstawić moją ocenę o YouTube, w skrócie YT.
Najpierw umieszczę info. z Wikipedii.;
YouTube –serwis internetowy, stworzony w lutym roku 2005, który umożliwia bezpłatne umieszczanie i oglądanie filmów. Używa technologii FLV do wyświetlania szerokiego wyboru filmów zamieszczonych przez użytkowników (...) takich jak zwiastuny filmowe lub telewizyjne, teledyski, jak i dzieła amatorskie: videoblogi i krótkie własne filmy.
Według Google, dziennie na YouTube umieszczanych jest ponad 85 tys. filmów, zajmujących ok. 2400 GB. Najpopularniejszy kanał – Smosh – dnia 6 lipca 2013 osiągnął liczbę ponad 11 milionów subskrypcji. W Polsce najpopularniejszym kanałem jest „Macfra84* prowadzony przez Macieja Frączyka subskrybowany przez ponad 780 tysięcy użytkowników.
*Macfra84 to kanał Niekrytego Krytyka!

To takie skrócone notki.
Ale więcej możecie się dowiedzieć właśnie z Wikipedii pod hasłem YouTube.
Moja opinia na temat jest podobna, bo możemy zobaczyć różne filmiki teledyski, zwiastuny filmowe i inne filmy  o  różnych tematach.Wystarczy sobie wpisać i pokazują się filmiki na wyszukiwany temat.
Ja ostatnio ogl. filmiki o Minecrafcie, bo zaczęłam niedawno w tą super grę grać.
Oglądam też przemyślenia Niekrytego Krytyka ;)
Na YT możesz zobaczyć (prawie) wszystko czego chcesz wyszukać!
Można Subskrybować jeśli ma się konto na YT (ja mam).
W Internecie znalazłam też pytanie, które chyba często jest zadawane; co to znaczy you tube.
Inni mówią że to oznacza albo Twoja Tuba albo twoje Metro.
Nwm czy to prawda, bo sama nwm co to w ogóle znaczy.
Jak się oddzielnie wpiszę to mi wyszło Twoja Rurka xD
Ja nie chcę się kłócić o znaczenie tego wyrażenia i wolę zostać bez komentarza :)
Ale dla mnie to strona do oglądania filmików.Po prostu.
A na koniec to:

Pa <3


You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images