Wpisy u dziadków.

 Witajcie kochani! Nie, jeszcze nie wróciłam od dziadków. Tata mi przywiózł taki jakby internet, ale jest STRASZNIE wolny. Da się pisać wpisy, ale mam pewne trudności z wchodzeniem na różne strony. Spokojnie nie opuszczę Was. Notki będą się pojawiać.
 A teraz taki bonusik: wracam na MSP, więc postanowiłam założyć facebooka mojej moviestar i stronę poświęconą moim filmom, blogom, itp. Więcej szczegółów pojawi się kiedy wrócę na tym blogu.
 Oto link do strony
 Oto link do profilu mojej moviestar
 Założyłam te wszystkie rzeczy dla fanów. Profil moviestar po to, by z Wami pogadać, a stronę po to, by Was zawiadomić o nowych notkach na blogach, filmach, itp. Bo niektórzy z Was zapewnię więcej czasu spędza na FB. Myślę, że stworzenie tej grupy/strony ułatwi nam zbieranie wyświetleń, a Wam dotarcie do informacji.
 To tyle z mojej strony :). Byee.. ;*

P.s. Chciałabym tylko jeszcze na końcu tej notki przekazać Martyś ważną informację, a dokładniej taką, że zaprosiłam Cię na FB i prowadzimy razem blog, więc chciałabym abyś została takim administratorem/twórcą treści na mojej (może potem NASZEJ) stronie :). Przepraszam, że tutaj to piszę, ale nie mam za bardzo innego kontaktu z Tobą. MSP mi się bardzo długo ładuję, a potem strasznie zacina. Mam nadzieję, że to przemyślisz i dokonasz dobrego wyboru :].

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Już właśnie przemyślałam tę propozycję.Nie spodziewałam się tej decyzji od cb.Jest bardzo kusząca.Dużo myślałam i postanowiłam, że mogę się zgodzić.
    P.S.- przepraszam że tu ci odpowiadam, ale jesteś u dziadków i nie mogę JA się z Tobą skontaktować.Czekam aż przyjedziesz i możemy normalnie porozmawiać, bo brakuje mi tego.Jesteś też potrzebna :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jedno ( do Abi) ; Mam jeszcze jedną wiadomość.
    Wejdź na posty na naszym blogu.Jeden będzie mój w wersji roboczej.Jest dla cb wiadomość.
    Przeczytaj i mi napisz poniżej.To ważne.

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images