Pawlos35

 Hey! Tak jak powiedziałam ten wpis będzie o pewnym chłopaku z MSP, który nie daje mi spokoju. Czy to na MSP, czy to na jego ask'u, czy też na blogu. Po kolei:
 Pawlos35 był chłopakiem Martynisi. Od razu mi się on nie spodobał. Kiedy miałam bana na Abiescę na 3 dni stworzyłam konto Rose Zeller. Pisałam z tego konta do niego, bo chciałam się z nim zapoznać. Piszę do niego, a tu widzę, że on tylko prosi o oglądanie seków. Masakra jakaś. Ja się grzecznie przedstawiłam, a jego obchodziło tylko FAME. Mało tego. Kiedy już odblokowali mi Abieskę znowu wybuchła afera...
 Pisałam sobie z Martynisią. Miała wtedy wolny net, więc prosiła, żebym nie pisała przez chwilę. Patrzę na jej postać na chacie, a tu obrazek i napis "Martynisia jest w pokoju *kogoś, nie Pawlosa35*. Kliknij, aby dołączyć do pokoju *kogoś, nie Pawlosa35*". Martyna zrobiła sobie romantyczną kolacyjkę z Pawlosem w ogrodzie, w domu jakieś dziewczyny -.-". Wkurzyłam się, Pawlos od razu wydawał mi się nie sympatyczny, ale Marti była nim zaślepiona, a poza tym... przecież miała wolny net! To niby mniej jej muli jak jest w ogrodzie z Pawlosem i jeszcze z paroma ludźmi?! Czułam się olana. Wybuchła awantura... Zaczęłam się kłócić z Pawlosem. Był dziwny. Ale wszystko się ułożyło. Pogodziłam się z Marti i jej nowym chłopakiem.
 Oczywiście po paru dniach wybuchła kolejna awantura. Tym razem to Pawlos pokłócił się z Marti. Próbowałam ich pogodzić i mi się udało. Potem jeszcze było parę takich awantur.
 Kiedyś spotkaliśmy się we trójkę w moim domu na MSP. Gadaliśmy sobie, żartowaliśmy, a tu nagle Pawlos wyzywa mnie od lesbijek -.-". Nazywał mnie tak, bo na MSP miałam 4 naj. zamiast chłopaka. Ja mu próbowałam wyjaśnić, że to 4 najka., a nie dziewczyna! Ale on swoje! Oczywiście Marti i ja zmusiłyśmy go do przeprosin, ale ona znowu zaczynał.
 Zaczęła się większa wojna... (Przy okazji Pawlos wyjawił nam, że ma 10 lat). Ja i Martyna chciałyśmy dopiec temu 10-latkowi. udawałyśmy lesbijki, żeby go wkurzyć. Oczywiście na MSP wszystko! Udało się. Nie pamiętam dokładnie czy przeprosił czy nie czy od razu jak gadaliśmy we trójkę chcieliśmy o sobie zapomnieć. Oczywiście ja chciałam. Miał do wyboru: albo hejty z naszej i innych strony albo odczepienie się od nas. Wiem, to było troszkę chamskie, ale Pawlos wyczerpał swój limit szans. Chciał mieć jeszcze jedną szansę, ale my się nie zgodziłyśmy, bo i tak, by się nie nauczył. Nie wywnioskował niczego z innych straconych szans i tak oto został sam. Prosiłam go abyśmy zapomnieli o sobie. W sensie ja i Marti o nim, a on o nas. Ale ostatnio dowiedziałam się, że Pawlos podobno obrażał mnie na chacie na tym blogu, a na ask'u kiedyś zadał sobie takie pytanie: "Abieska <----- lubisz ją?". Jeszcze potem napisał mi coś takiego: "blokuje Ciebie i Martynę na ask'u".
 Teraz skieruje się do Pawlosa, bo wiem, że to czyta... Czy ty wiesz co to znaczy "zapomnieć o sobie"?. To znaczy: nie wspominać o sobie, nie przypominać o sobie, odczepić się od siebie. Rozumiesz?! Pewnie nie...
 Napisałam ten wpis nie po to, by wkurzyć Pawlosa, tylko po to, by kogoś ostrzec. Mam nadzieję, że ta osoba przejrzy na oczy... To koniec tego wpisy. Byee.. ;*

P.s. Pawlos, jednego nie rozumiem. Mówiłeś, że będziesz za mną tęsknić jak odejdę z MSP. I co? Tęsknisz?! Nie! Tylko nadal nie dajesz mi spokoju! Proszę jeszcze raz... zapomnijmy o sobie. Ja Ci dałam spokój, ale ty nie umiałeś! Nie chcę się z Tobą kłócić i wrócić do tamtego. Chcę o Tobie zapomnieć!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ten dureń nie da Ci chyba spokoju.Haha.. nie wiedziałam że ma 10 lat i jest młodszy ode mnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak fajnie się czasem pośmiać ze swojej głupoty. :D Dobrze, że już się z wami pogodziłem, chociaż już chyba nie gracie w MSP. Pawlos ma już 13 lat i trzyma się dobrze (+ już nie zachowuje się tak dziecinnie). :D

    Pozdrawiam,
    Pawlos35 (chociaż i tak już te konto nie istnieje ;p)

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images