You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ty się interesujesz sportem? Śmieszne!!!! Hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Interesuję się sportem. W wakacje trenowałam z kuzynem. Grałam w piłkę nożną z 18-latkiem, dwoma 15-latkami i dwoma 13-latkami :). Stałam na bramcę. Ty pewnie być nie wytrzymał 5 minut pewnie!
      Uwielbiam Barcę i Borussie. Dzisiaj oglądam mecz jak Barca będzie grała z Lechią. Mogłam też pojechać na ten mecz, ale coś nie wypaliło.
      Od 3 klasy podstawówki chodziłam na judo. W rok zdobyłam żółty pas. Miałam też 6 z w-f'u na zakończenie roku :).
      Są też małe szczegóły, np. jeżdżenie na zawody, itp.

      Usuń
    2. A i jeszcze nieźle mi idzie obrona akcji 1 na 1 jeśli chodzi o nogę :).

      Usuń
  2. Widzialam jak grasz nie jesteś sportsmenką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może w szkole :). Wolę grać z kuzynem. Przyzwyczaiłam się do gry z nim i jego kolegami, więc wiesz ;) Jego kolega nawet powiedział bym się zapisała do jakiegoś klubu :D. Oczywiście chodzi o nogę.
      A widziałaś jak walczę na judo? Wątpię! A widziałaś jak pływam? Nie! Jak gram w tenisa, jak robię gwiazdy? Nie, więc nie komentuj!
      A może się ujawnisz? Skoro tak zawzięcie komentujesz moje umiejętności to chyba nie boisz się powiedzieć kim jesteś :). Czekam.

      P.s. Jeśli myślisz, że Twoje oceny mnie wkurzają to się grubo mylisz :D

      Usuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images