Mała informacja dla Was ;)

Witajcie mili.
Wiem, długo nie pisałam chyba tydzień, ale nie mogłam.Przyjacielskie sprawy.Ta... -,-
I muszę poinformować, że ja z Abi nie będziemy aż tak systematycznie pisać.Każda z nas chce spędzić te wakacje trochę od komputera pewnie.Przyznaje że ja też.
I dlatego nie zawsze w każdym tygodniu będziemy pisać.Np. to będzie mój ostatni post w tym tygodniu bo
 w środę wyjeżdżam nad morze aż do 14 lipca.A posta spodziewajcie się 15 lipca.
Jak przyjadę w niedzielę dość będzie późno i na pewno nie dam rady nic wtedy zrobić niż położyć się spać xD
To chciałam tylko poinformować o moim długim nie pisanie, wyjeździe i postach pisaniu.
Myślę że zrozumiecie ;)
Pa.
Do następnego tygodnia!
Na pewno wszystko Wam zrelacjonuje

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images