Abi Teledysk

Hey!
Niedługo napisze posta o moim hobby, ale dziś  tak krótko chcę zareklamować Abi teledysk!
Jest Super!Warto zobaczyć.I dziękuję Ci za to, że też tam jestem :) Chociaż taki fragment.
Aby go znaleźć wystarczy wpisać: Demi Lovato Heart Attack MSP VERSION) by Abieska.
I kliknąć na pierwszy :)Lub kliknij poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=xOVjVRCGjks
To wszystko.
Do zobaczenia w następnym poście.


Edit:
Niestety dowiedziałam się że pojutrze będę miała malowanie pokoju i posta napiszę dopiero w sierpniu.W tym czasie może posty będzie pisać Abi, choć wątpię.Mam nadzieję że wytrzymacie.
Buziaki.Pozdrawiam Pawlosa35
 (haha XD)
  

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dzięki za reklamę ;*.
    CO?! Pawlos35?! Ten idiota co przezywał mnie od lesbijek i każdego prosił o oglądanie seków?! Ten sam, który co ileś dni (czasem co 1 dzień) zmieniał dziewczynę na MSP?! :@. Pawlos... nie żyjesz, Ty mój kochany 10-latku ;**. xDD

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images