WAKACJE!

Cześć.
Pewnie się cieszycie, że wakacje, mówię prawdę?Ja też i to bardzo.Mogę się pochwalić moja średnią 5.18 .
Ale dziś nie chce pisać jakiejś instrukcji lub zacząć w końcu pisać moją krótką historię, ale że już wakacje się rozpoczynają to zrobiłam sobie jakby wolne.I chce podziękować Abi za jakby dla mnie post.'
Bardzo się przydał :) .
Zakończenie odbyło się u mnie na sali gim nastycznej, bo dyrekcja bała się że zacznie padać.Mi to było obojętne.Niedługo przez wakacje skończę instrukcje na temat, posta i zacznę o czymś pisać innym, ale przede wszystkim muszę napisać chociaż 5 części mojej książki.Czasami ja mi nudno i mam czas, to na komputerze piszę.Ale poprzednio moje wszystkie notki o tym przepadły ( dlatego że, komputer mi się zepsuł i nie dało się ich odzyskać) ale dobrze że, przeniosłam je na tableta.I potem s powrotem na komputer.
Okey to wszystko dziś.A moja przyjaciółka Ori (na MSP to Oreolka) zapytała mnie czemu chociaż nie dokończę filmów serii ; "Jej ostatni rok" . Jeśli dobrze zapamiętałam to zostało tylko dwie części do końca.
Nwm co o tym myśleć.Musze się głęboko (xD) zastanowić.
Do zobaczenia.A przy okazji życzę Wam radosnych, pełnych słońca i trochę deszczu wakacji ;**
Pa!

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images