Skoro o wszystkim - to o wszystkim :)

 Hey! Wprawdzie skończyłam swoją karierę na MSP, ale postanowiłam nadal prowadzic tego bloga z Sambą. Dlaczego? Chyba to nie jest tak trudno zauważyć, ale blog nazywa się gadamy-o-wszystkim, a nie gadamy-o-msp :). Na bloga będę wstawiać różne notki, od poradników aż po rozmowy o gwiazdach. Ostatnio zainteresowałam się rozwijanym menu i tworzeniem szablonów, ale oczywiście jestem leniwa i nie chcę mi się uczyć kodu HTML ;/. Postawiłam sobie, ze naukę HTML rozpocznę w wakacje. Oczywiście już trochę załapałam HTML i jeśli Samba pozwoli to stworzę na tym blogu rozwijane menu. Nie jest to z mojego punktu widzenia trudne.
 Ok, to na tyle z mojej strony. Byee.. ;*

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images