Magia blogowania ;3

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie o "Magii blogowania". Pomyślałam, ze taki temat będzie pasował do notek drugiej redaktorki tego bloga, czyli Martyś. No to zaczynamy.
 Prowadzenie bloga i pisanie notek nazwałam "Magią blogowania". Czemu tak? Ponieważ blog to coś niezwykłego. Są blogi o modzie, o sztucę o grach, normalnie na każdy temat! Ale jak każda "magia" ma swoje efekty uboczne :C. Tymi efektami ubocznymi jest ciężka praca i hejty. Bo popatrzcie. Wpisy o świadomych snach pisze bardzo długo, 30 - 60 min., niektórzy piszą jeszcze dłużej notki + dodają screeny. Jeszcze trzeba dodać, że nie każdy ma szybki internet. Więc podsumowując ja mogę pisać wpis 2 godz., a Wy to przeczytacie w 5-10 min. jeśli nie mniej. Jeszcze hejty. Istnieję taka grupka ludzi, która żyje z czepiania się szczegółów i zazdrości. Nie da się z nimi walczyć. Trzeba to jakoś znosić. Ewentualnie blokować jeśli jest taka możliwość. Niestety wszystko ma swoje wady..
 Ale nie skupiajmy się na wadach, nie każdy ich doświadcza w swoim życiu blogera. Najlepsze są ZALETY.

  • Dzięki blogowi poprawisz swoje umiejętności pisania 
  • Zdobędziesz "sławę" w Internecie.
  • Poznasz innych poprzez blogi.
  • itp.
 Jest wiele innych zalet, ale to zależy co opisujesz na blogu. Możesz opisywać jakąś grę, np. MovieStarPlanet i zyskiwać sławę w tej grze. Możesz zrobić internetowy pamiętnik, w którym będziesz prowadzić taki pamiętnik jak, np w realu tylko, ze inni będą to czytać i kto wie, może ktoś z czytelników pomoże Ci rozwiązać problem?
 Podsumowując - blog ma dwie okropne wady, ale zalety są o wiele lepsze + różnorodność pisania. Możesz pisać o modzie, grze czy pisać własny internetowy pamiętnik!
 To tyle na dzisiaj z mojej strony :). Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał c;. Byee.. ;*

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dziękuje, że o mnie pomyślałaś :***
    Bardzo mi się podobał, aż się rozchmurzyłam.

    OdpowiedzUsuń

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images