Jak wstawić własną favikonę na bloga ? - instrukcja

  Witajcie mili ;)
Abieska ogłosiła że będzie ze mną dalej prowadzić bloga.Oczywiście razem z Wami się smucę że zakończyła z MSP ale to była jej decyzja i musimy to uszanować.Ja też kończę ale wchodzę tylko dla naj i klkiu innych.Więcej info dla was na moim blogu o MSP . A zanim zacznę tłumaczyć to podoa wam się nowy wygląd bloga?Odpowiadajcie w ankiecie lub w komentarzu.Można odpowiadać  anonimowo ;)
A dziś postanowiłam, że opiszę jak robi się favikonę.Jeśli nie wiecie co to to zaraz wytłumaczę na pokazanych niżej za chwilę screenach.
TU pierwszy - jest na przykładzie mojej favikony na moim blogu.

I teraz instrukcja;
1.Wchodzimy na Google Grafika
2.Wpisujemy co na tej favikonie ma być np.; jakiś ptaszek.
 uwaga! 
Zanim klikniesz enter musisz wpisać wymiar obok tego ptaszka ( przykład ; ptaszek 16x16)
Trzeba podać bo taki wymiar ma zawsze favikona.

3.Gdy wybierzemy już obrazek zapisujemy go, klikając LPM i klikamy zaznaczoną opcję tak jak na obrazku ;


Dalej już wiemy co robić ;)
5.Wchodzimy na naszego bloga i wchodzimy na Układ 

6.Klikamy na napis "Edytuj"

7.Klikamy na "Przeglądaj" i wybieramy z naszego komputera co chcemy wkleić.


8.Zapisujemy.

I nie denerwujcie się jeśli wejdziecie na swojego bloga i u góry ikonka sie nie pojawi.Ona potrzebuje troche czasu, by móc się załadować.U mnie po około tygodniu się załadowała, WIĘC NALEZY CZEKAĆ XD .


Mam nadzieję, że instrukcja zrobieni się przyda wam.W komach dajcie linki do waszych blogu abym mogła zobaczyć jak wam poszło.Jeśli macie jakieś wątpliwości z chęcią je przeczytam.Napiszcie mi w komentarzu ;)
Pa !

You Might Also Like

0 komentarze

Dla każdej opinii znajdzie się tutaj miejsce, jednak spam będzie usuwany.

Flickr Images